Motivația noastră
Atunci când am decis să construim conceptul și metoda Brandocracy, am simțit nevoia să aducem coerență, relevanță și originalitate în cum privște mediul de afaceri brandul și brandingul. Vedem în jur cum tot mai multe branduri își caută identitatea, esența, autenticitatea. Pentru ca o afacere să crească sănătos, credem că are nevoie de un brand sănătos și puternic. Un astfel de brand are extraordinara capacitatea de a contribui la creșterea nivelului de trai pentru categoriile de public implicate – clienți, angajați, proprietari sau parteneri de afaceri. Este ca atunci când ai un sol bogat pe care îl îngrijești și va da o recoltă bogată. La Brandocracy ne asumăm misiunea de a îmbogăți ”solul” din mediul nostru economic, de a cultiva ideea de construcție și creștere a brandurile în așa fel încât cu toții să ne bucurăm de roade.
Urcăm împreună treptele spre următorul nivel
Povestea noastră este despre convingerea că găsim sens și bucurie în propriile vieți atunci când sprijinim oameni și branduri să își găsească, ei înșiși, adevărata misiune, făcând ceea ce este potrivit pentru afacerile lor. Ne bucură să lucrăm cu oameni cărora le pasă de propriii angajați, de partenerii lor de afaceri și de comunitățile din care fac parte.
Mai mult, ne inspiră dorința de a însoți companiile care urcă treptele spre ceea ce noi vedem ca un loc în care oportunitățile rodesc. Să ne imaginăm mediul de afaceri ca pe un teren fertil în care pot fi plantate idei bune, idei istețe, care să se dezvolte în branduri puternice și autentice, îngrijite de oameni motivați. Așa cum dedicarea unui grădinar duce la culturi bogate, la fel și pasiunea noastră pentru branding hrănește și susține brandurile să se dezvoltă în businessuri relevante.
Împreună cu clienții noștri urcăm treptele către următorul nivel.
Mai există abordări care tratează businessul și brandingul în mod separat. În viziunea noastră, nu există nici un zid între cele două aspecte esențiale pentru o companie. Ceea ce pentru unii poate părea un perete despărțitor, pentru noi este doar prima treaptă spre o destinație bogată în posibilități, ca o livadă roditoare. Lucrăm cu forța brandului și talentul oamenilor săi pentru a ne asigura că obiectivele de business sunt îndeplinite. Cultivăm branduri hrănindu-le cu expertiză și cunoștințe și le îndrumăm să își atingă potențialul maxim.
Abordarea Brandocracy
Brandocracy vine cu o abordare ce conectează obiectivele de business cu cele de branding. Este vorba de un sistem modular care permite personalizarea soluțiilor pentru companii, de la IMM-uri la corporații, dintr-o varietate de domenii: sănătate, construcții, IT, finanțe, educație, industria hotelieră și multe altele. Metoda noastră încorporează construirea și poziționarea brandului, identitatea vizuală și designul digital, strategia de marketing, luând în calcul întotdeauna experiența clientului și brandul de angajator.
Diferențierea, relevanța și autenticitatea sunt aspectele pe care ne concentrăm și pe care le urmărim și în procesul nostru de lucru. Alături de cei cu care colaborăm descoperim care sunt diferențiatorii și elementele care contează pentru antreprenori, manageri, echipele lor, clienți, parteneri și comunitățile pe care le influențează.
Acești oameni sunt în centrul abordării noastre atunci când aplicăm metoda Brandocracy pentru construcția brandurilor și dezvoltarea afacerii. Noi înțelegem că performanța unui business depinde în mod direct și de angajații săi, și de conexiunea cu acea companie.
Expertiza noastră este construită de-a lungul anilor dintr-o perspectivă dublă: pe de o parte ca membri ai echipelor de marketing și de conducere în companii naționale și internaționale, iar pe de altă parte în calitate de consultanți pentru companii de mici și mari dimensiuni. Lucrul în departementele de marketing și în echipele de conducere ne-au ajutat să ne familiarizăm cu indicatorii de performanță și tabelele de obiective. Am învățat că, pentru a atinge acele cifre, fie că vorbim de cote de piață, volum de vânzări sau profit, este nevoie de oameni dedicați care trăiesc zi de zi promisiunea brandului pentru care lucrează. Cu această experiență suntem în măsură să trasăm recomandări care leagă strategia de brand de obiectivele de business, astfel încât acestea să fie îndeplinite.
Am văzut și cât de mult forța unui brand depinde de satisfacția și motivația angajaților, clienților și acționarilor. Acum, din rolul de consultanți, îmbinăm gândirea pragmatică, cifrele și metodele științifice cu empatia și emoția. Știm că oamenii care se simt cu adevărat valorizați pot influența foarte mult creșterea unei afaceri.
Suntem mereu bucuroși să ne apropiem de cei cu care lucrăm, să stăm de vorbă despre poveștile, temerile și speranțele lor. Mai întâi analizăm cu atenție cifrele relevante, cultura organizațională, parcursul consumatorului, pentru ca apoi să intervenim cu expertiză în poziționare de brand, cu idei creative și cunoștințe din piață. Punem alături și rațiune, și pasiune și lucrăm împreună cu antreprenorii și echipele lor pentru a construi strategii care să scoată în evidență brandul, să îi dea o voce autentică și sens pentru oamenii din spatele său. În tot acest timp urmărim să fie atinse rezultatele care contează în business.