fbpx Scroll to top
Facebook  |  LinkedIn  |  Instagram
Share

Anca Rarău

STRATEG DE BRAND

Anca are o experiență de peste 20 de ani în poziționare de brand, marketing strategic și operațional, customer experience, employer branding, research și PR.

Înainte de a-și înființa propria afacere în consultanță, a coordonat echipele de marketing ale celor mai mari două bănci din România: Banca Transilvania și BCR/Grupul Erste. Ca director de marketing, a coordonat și lansat branduri de anvergură națională și europeană. Activitățile de marketing în care a fost implicată numără o serie de proiecte speciale, fiecare cu o abordare distinctă. Între ele se află inclusiv proiecte de servicii financiare pentru divizia medicală, workshop-uri pentru startup-uri și antreprenori, platforme digitale și proiecte de CSR. Anca a fost, de asemenea, responsabilă de strategia și documentația de marketing în echipa care a pregătit prima listare a unei bănci din România la Bursa de Valori București.

Pe parcursul carierei, alături de echipele pe care le-a coordonat, Anca a obținut și numeroase premii pentru eficiența campaniilor de marketing (Premiile Effie), precum și pentru proiecte de Relații Publice și CSR.

Anca și-a înființat propria afacere în 2017, în consultanța de brand, iar în 2018 a lansat BRANDOCRACY. Ca antreprenor, lucrează cu companii din diferite domenii: medical, IT, servicii financiare, construcții, juridic, industria hotelieră, educație, media și cultură.

Abordarea Brandocracy

Brandocracy vine cu o abordare ce conectează obiectivele de business cu cele de branding. Este vorba de un sistem modular care permite personalizarea soluțiilor pentru companii, de la IMM-uri la corporații, dintr-o varietate de domenii: sănătate, construcții, IT, finanțe, educație, industria hotelieră și multe altele. Metoda noastră încorporează construirea și poziționarea brandului, identitatea vizuală și designul digital, strategia de marketing, luând în calcul întotdeauna experiența clientului și brandul de angajator.

Diferențierea, relevanța și autenticitatea sunt aspectele pe care ne concentrăm și pe care le urmărim și în procesul nostru de lucru. Alături de cei cu care colaborăm descoperim care sunt diferențiatorii și elementele care contează pentru antreprenori, manageri, echipele lor, clienți, parteneri și comunitățile pe care le influențează. Acești oameni sunt în centrul abordării noastre atunci când aplicăm metoda Brandocracy pentru construcția brandurilor și dezvoltarea afacerii. Noi înțelegem că performanța unui business depinde în mod direct și de angajații săi, și de conexiunea cu acea companie.