Anca Rarău
BRAND & MARKETING STRATEGIST / FOUNDER OF BRANDOCRACY
Cu o experiență de peste 20 de ani în poziționare de brand, marketing strategic și operațional, customer experience, employer branding, research și PR, Anca a coordonat multiple proiecte de referință, din poziții de executiv în corporații, dar și ca antreprenor.
Anca a intrat în lumea antreprenoriatului în 2017 și a lansat BRANDOCRACY – conceptul ce abordează construcția și poziționarea brandurilor printr-o nouă metodă, integrată. Ca antreprenor, lucrează împreună cu echipa sa pentru companii din diferite domenii: medical, construcții, IT, servicii financiare, legal, educație, HoReCa, arhitectură, logistică, producție industrială, mobilier, farma, media și cultură. Are, de asemenea, proiecte speciale derulate în zona de personal branding. În iunie 2021, Juriul Business Review Awards a nominalizat-o pe Anca Rarău între cei cinci finaliști pentru titlul de Antreprenorul Anului.
Înainte de a-și înființa propria afacere în consultanță, a condus echipele de marketing ale celor mai mari două bănci din România: Banca Transilvania și BCR/Grupul Erste. Ca director de marketing a coordonat și lansat branduri de anvergură națională și europeană. Activitățile de marketing în care a fost implicată numără o serie de proiecte speciale, fiecare cu o abordare distinctă. Între ele se află inclusiv proiecte de servicii financiare pentru divizia medicală, workshop-uri pentru startup-uri și antreprenori, platforme digitale și proiecte de CSR. Anca a fost, de asemenea, responsabilă de strategia și documentația de marketing în echipa care a pregătit prima listare a unei bănci din România la Bursa de Valori București.
Pe parcursul carierei, alături de echipele pe care le-a coordonat, Anca a obținut și numeroase premii pentru eficiența campaniilor de marketing (Premiile Effie), precum și pentru proiecte de Relații Publice și CSR.
Este membru activ al Romanian Business Leaders, alături de care își aduce experiența și cunoștințele în sprijinul dezvoltării mediului de afaceri și a diferitelor comunități. În 2017 s-a numărat printre fondatorii primei filiale RBL din țară (din afara Bucureștiului), RBL Cluj. Ca lider local al proiectului Vreau Să Fiu Antreprenor (VSFA) al RBL, Anca s-a implicat activ în programul național de educare a tinerilor antreprenori.
Expertiza și cunoștințele profesionale ale Ancăi sunt construite pe o fundație academică remarcabilă. Este licențiată a Facultății de Științe Economice, secția Management, a Universității Babeș-Bolyai din Cluj, are un Master la ASE București și a absolvit programul Executive MBA al CNAM Paris.
Abordarea Brandocracy
Brandocracy vine cu o abordare ce conectează obiectivele de business cu cele de branding. Este vorba de un sistem modular care permite personalizarea soluțiilor pentru companii, de la IMM-uri la corporații, dintr-o varietate de domenii: sănătate, construcții, IT, finanțe, educație, industria hotelieră și multe altele. Metoda noastră încorporează construirea și poziționarea brandului, identitatea vizuală și designul digital, strategia de marketing, luând în calcul întotdeauna experiența clientului și brandul de angajator.
Diferențierea, relevanța și autenticitatea sunt aspectele pe care ne concentrăm și pe care le urmărim și în procesul nostru de lucru. Alături de cei cu care colaborăm descoperim care sunt diferențiatorii și elementele care contează pentru antreprenori, manageri, echipele lor, clienți, parteneri și comunitățile pe care le influențează. Acești oameni sunt în centrul abordării noastre atunci când aplicăm metoda Brandocracy pentru construcția brandurilor și dezvoltarea afacerii. Noi înțelegem că performanța unui business depinde în mod direct și de angajații săi, și de conexiunea cu acea companie.