Expertiza noastră
Brand Design
Prima impresie dată de aspectul exterior al unei persoane sau al unui obiect contează mai mult decât ne place să recunoaștem. Trăim această experiență zilnic, de câte ori ne întâlnim cu cineva. Același mecanism se aplică și brandurilor. Modul în care se prezintă, prin aspectul vizual, creează acea primă impresie în mintea consumatorului, care va rămâne acolo pentru mult timp.
Poziționarea brandului este încorporată în conceptul vizual pe care îl propunem, vorbind despre ce înseamnă acel brand, care îi sunt menirea și valorile, cui i se adresează.
Căutăm să înțelegem ce este în spatele obiectivelor de business, atmosfera unui loc, mentalitatea oamenilor. Pentru a găsi cea mai potrivită exprimare vizuală a unui brand, mai întâi stăm de vorbă cu clienții noștri, îi ascultăm, îi înțelegem. Procesul nostru de construire a unei identități vizuale pentru un brand presupune, în mare parte, să creăm o punte de comunicare unii cu ceilalți, să ne cunoaștem și să construim pe bază de încredere și deschidere.
Cum creăm un Design de Brand
Începem cu cercetarea, pentru a afla totul despre poziționarea brandului, strategie, publicuri. Discutăm cu tine ca să aflăm mai multe despre așteptările tale, viziunea de business, companie și oamenii săi cheie.
Identificăm cea mai bună exprimare vizuală a brandului și creăm exemple de cum se poate aplica pe diferite materiale și pentru diferite medii. În final, construim și livrăm o strategie de identitate vizuală, un manual de branding cu reguli despre cum să fie implementat corect vizualul creat, șabloane pentru utilizarea online și offline.
Expertiza noastră
Pentru că ne dorim să îți oferim soluții personalizate, am dezvoltat o metodă integrată ce presupune module de branding și business bazate pe ariile noastre de expertiză. Drept urmare, suntem în măsură să răspundem la o varietate de situații sau contexte, prin unul sau mai multe seturi de servicii.