Facebook  |  LinkedIn  |  Instagram
Share
en

Chestionar BRAND DNA Claudiu Baciu

Te invităm să completezi chestionarul următor. Toate datele sunt confidențiale, iar rezultatul va fi agregat într-un raport statistic la nivel de companie.

Funcția în:

Field is required!
Field is required!

Interacțiune

Field is required!
Field is required!

Vârsta

Field is required!
Field is required!

Sex

Field is required!
Field is required!

Vechime în companie:

Field is required!
Field is required!

1.Care dintre aceste afirmații descrie cel mai bine ce urmărește CLAUDIU BACIU prin ceea ce face firma EMS?

Field is required!
Field is required!

2.Gândește-te la realizările pe care CLAUDIU BACIU le valorizează. Care dintre aceste 3 realizări importante crezi că este considerată cea mai importantă, în viziunea lui CLAUDIU BACIU?

Field is required!
Field is required!

3. Care dintre aceste 3 stiluri de inovare crezi că este cel adoptat în deciziile lui CLAUDIU BACIU?

Field is required!
Field is required!

4. Care dintre aceste afirmații credeți că descrie cel mai bine strategia de stabilire a prețurilor în EMS?

Field is required!
Field is required!

5. În care dintre următoarele servicii credeți că va fi cel mai probabil să investească EMS, în viitorul apropiat?

Field is required!
Field is required!

6. Care dintre aceste 3 tipuri de oameni s-ar potrivi cel mai bine să lucreze direct cu CLAUDIU BACIU?

Field is required!
Field is required!

7. Pentru care dintre aceste lucruri este cel mai probabil să fie apreciat CLAUDIU BACIU, în piață?

Field is required!
Field is required!

8. Care dintre următoarele 3 propuneri de proiect are mai mari șanse să fie aprobată pentru finanțare de CLAUDIU BACIU, dacă se face o propunere de către angajați?

Field is required!
Field is required!

9. Care dintre cele de mai jos este (sau poate fi) argumentul cel mai frecvent acceptat pentru a susține o idee sau o afirmație, în cadrul discuțiilor cu CLAUDIU BACIU?

Field is required!
Field is required!

10. Care dintre următoarele 3 afirmații descrie cel mai bine felul în care EMS definește cuvântul „brand”?

Field is required!
Field is required!