Te invităm să completezi chestionarul următor. Toate datele sunt confidențiale, iar rezultatul va fi agregat într-un raport statistic la nivel de companie. Funcția în:ManagementDepartament Suport / AdministrativOperaționalField is required!Field is required!InteracțiuneInteracționezi direct cu cliențiiNu ai interacțiune directă cu cliențiiField is required!Field is required!Vârsta sub 25 aniîntre 26 și 35 aniîntre 36 și 45 anipeste 45 aniField is required!Field is required!SexMFField is required!Field is required!Vechime în companie:sub un an1-3 ani3-7 anipeste 7 aniField is required!Field is required!1.Care dintre aceste afirmații descrie cel mai bine ce urmărește CLAUDIU BACIU prin ceea ce face firma EMS?a. Îndeplinim o nevoie importantă a clientului, a oamenilor și facem asta mai bine decât oricine.b. Avem servicii cu adevărat diferite, cu o promisiune puternicăc. „Mișcăm” lucrurile: scopul nostru este de a schimba lumea.Field is required!Field is required!2.Gândește-te la realizările pe care CLAUDIU BACIU le valorizează. Care dintre aceste 3 realizări importante crezi că este considerată cea mai importantă, în viziunea lui CLAUDIU BACIU?a. Calitatea și valoarea relațiilor cu clienții.b. Creșterea veniturilor, a numărului de clienți, a numărului partenerilor noștri de afaceri. c. Inițierea unei mișcări care educă, schimbă mentalitatea sau comportamentul oamenilor.Field is required!Field is required!3. Care dintre aceste 3 stiluri de inovare crezi că este cel adoptat în deciziile lui CLAUDIU BACIU?a .Outside-in: ne interesează ceea ce îmbunătățește experiența clienților și îndeplinește cel mai bine nevoile clienților sau ale unui grup de cliențib. Inside-out: ne interesează cum putem face să avem servicii mai bune, mai rapide, mai complete, mai convenabile ca preț.c. Way out there: ne interesează „Ce ar merge în viitor? Ce idee îndrăzneață urmează în piață?”Field is required!Field is required!4. Care dintre aceste afirmații credeți că descrie cel mai bine strategia de stabilire a prețurilor în EMS?a. Are la bază utilitatea serviciului sau servirea clienților.b. Recuperarea rapidă a investiției.c. Principiul preț/produs Freemium sau Aspirațional (preț mai mare, dar cu beneficii speciale pentru clienți considerați Premium).Field is required!Field is required!5. În care dintre următoarele servicii credeți că va fi cel mai probabil să investească EMS, în viitorul apropiat?a. În ceva cu impact direct în acoperirea nevoilor și dorințelor cliențilorb. R&D (cercetare și dezvoltare) pentru un design de servire/ serviciu sau un concept cu funcțiuni extraordinare.c. O platformă bine gândită, cu funcționalități proiectate pentru viitorField is required!Field is required!6. Care dintre aceste 3 tipuri de oameni s-ar potrivi cel mai bine să lucreze direct cu CLAUDIU BACIU?a. Lideri-servanți, empatici, care cunosc și înțeleg în profunzime perspectiva clientului.b. Oameni care vor să crească, specialiști, profesioniști și lideri brilianți, care fac lucrurile să se întâmple.c. Vizionari care fac o „alegere de stil de viață” prin intrarea în companie.Field is required!Field is required!7. Pentru care dintre aceste lucruri este cel mai probabil să fie apreciat CLAUDIU BACIU, în piață?a. Construirea reputației - pentru servicii, relaționare, comunicare și experiența clientului.b. Evoluția businessului - pentru performanța afacerii, abilități tehnice, aparatură performantă, atragerea de specialiști foarte buni, servicii de excepție.c. Viziune - sociabilitate, personalitate, inventivitate, pionierat, gândire „la scară mare”.Field is required!Field is required!8. Care dintre următoarele 3 propuneri de proiect are mai mari șanse să fie aprobată pentru finanțare de CLAUDIU BACIU, dacă se face o propunere de către angajați? a. O evaluare de la intrare pănă la plecare, a experienței clientului, respectiv redesign al punctelor de interacțiune a clientului cu brandul companiei.b. Un proiect R&D (cercetare – dezvoltare) pentru dezvoltarea soluțiilor pe termen scurt și mediu pentru o problemă tehnică sau procedurală existentă.c. Un studiu de fezabilitate pentru un concept captivant, dar și cu valențe teoretice.Field is required!Field is required!9. Care dintre cele de mai jos este (sau poate fi) argumentul cel mai frecvent acceptat pentru a susține o idee sau o afirmație, în cadrul discuțiilor cu CLAUDIU BACIU?a. „Am testat-o la ultima rundă de evaluare cu grupurile de clienți (focus groups) și le-a plăcut ideea.”b. „Vânzările au crescut, reputația brandului este crescută. Cifrele arată că funcționează.”c. „Pur și simplu o simțim: clienții nu știu ce vor, până nu inventăm acel lucru.”Field is required!Field is required!10. Care dintre următoarele 3 afirmații descrie cel mai bine felul în care EMS definește cuvântul „brand”?a. Suma tuturor experiențelor pe care clientul le are cu EMS, în fiecare touchpoint (punct de interacțiune cu firma, cu proiectele realizate, cu oamenii firmei, cu website-ul etc.).b. Aspectul și sentimentul indus de companie - logoul nostru, numele nostru, numele celor care sunt angajații sau colaboratorii EMS, stilul de design, tonul vocii etc.c. Felul în care este reprezentat spiritul nostru - o provocare pentru lume de a gândi diferit.Field is required!Field is required!Trimite chestionarul