Facebook  |  LinkedIn  |  Instagram
Share

Cine cu cine vorbește. Chiar și când lucrăm de #acasă

Anca Rarău
BRAND & MARKETING STRATEGIST
/ FOUNDER OF BRANDOCRACY

Comunicarea în timp de criză

Modul în care comunicăm a devenit acum unul dintre subiectele foarte importante ale ultimelor săptămâni. Și ar trebui să fie mereu. Credem că primul pas pe care un antreprenor, angajator, șef de companie ar trebui să îl fi gândit deja la ora asta este comunicarea cu cei care impactează direct mersul afacerii sale: angajații.

Ce ar trebui să știe angajații, care să fie mesajele-cheie, cum ar trebui acestea transmise, ce limbaj ar trebui să folosească și, un aspect la fel de important ca restul, cum să măsoare comunicarea?

Am sumarizat ideile principale în materialul de mai jos și puteți să le citiți pe larg în articolul scris de Anca Rarău, la invitația Profit.ro👉bit.ly/comunicare-in-criza

 


Comunicarea în timp de criză


 

Comunicarea în timp de criză


Comunicarea în timp de criză


Comunicarea în timp de criză


 

Comunicarea în timp de criză


Comunicarea în timp de criză


 

Comunicarea în timp de criză


Comunicarea în timp de criză


Comunicarea în timp de criză

Abordarea Brandocracy

Expertiza noastră în marketing își are rădăcinile în mulți ani de coordonare a departamentelor de marketing și zeci de mii de ore de lucru cu echipe de marketing, în companii mari sau IMMuri, din arii diverse de activitate, de la firme listate pe bursă, până la new-entries pe diverse piețe. Venim cu cele mai bune practici, cunoștințe și cu ultimele tendințe din domeniu. Toate aceste elemente le integrăm într-un plan ce reunește cifrele care contează pentru companie, obiectivele de brand și oamenii.

Află aici mai multe despre procesul nostru de realizare a Strategiei de Marketing și Brand Building și cum contribuim la creșterea afacerii în concordanță cu obiectivele de business ale companiei, cu poziționarea de marketing și cu ADN-ul de brand.




Related posts