Cipriana Stan
Senior Digital Strategist
Cipriana are o experiență de peste 10 ani în marketing, coordonând de-a lungul carierei numeroase proiecte în digital marketing, internal communications, lead generation, employer branding, marketing B2B și B2C. Ca senior digital strategist în cadrul echipei Brandocracy, Cipriana vine cu o expertiză semnificativă în construcția strategiilor de digital marketing pentru companii din diverse arii ale economiei, precum IT, sănătate, turism, industria alimentară, industria ceramică.
A marketat produse software dedicate industriei de Railway, Telco, Pharma, Airline și Life Science pe piețe din Europa și Asia, unde a lucrat în zona de strategie, research, poziționare, product guide. De asemenea, a pregătit prezența pentru evenimente internaționale din industrie și prezentări de produs pentru clienți naționali și internaționali.
Din pasiune deosebită pentru Marcom și din dorința de a transmite mai departe din cunoștințele și experiența sa, Cipriana este trainer în cadrul cursurilor de marketing oferite de Brandocracy pentru antreprenori și profesioniști din domeniu ori doar pasionați de marketing. În cadrul acestor cursuri livrează sesiuni de training, face coaching și oferă ghidare în carieră cursanților.
Cipriana Stan a absolvit Facultatea de Marketing și are un Master în Strategii și Politici de Marketing în cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj.
Abordarea Brandocracy
Brandocracy vine cu o abordare ce conectează obiectivele de business cu cele de branding. Este vorba de un sistem modular care permite personalizarea soluțiilor pentru companii, de la IMM-uri la corporații, dintr-o varietate de domenii: sănătate, construcții, IT, finanțe, educație, industria hotelieră și multe altele. Metoda noastră încorporează construirea și poziționarea brandului, identitatea vizuală și designul digital, strategia de marketing, luând în calcul întotdeauna experiența clientului și brandul de angajator.
Diferențierea, relevanța și autenticitatea sunt aspectele pe care ne concentrăm și pe care le urmărim și în procesul nostru de lucru. Alături de cei cu care colaborăm descoperim care sunt diferențiatorii și elementele care contează pentru antreprenori, manageri, echipele lor, clienți, parteneri și comunitățile pe care le influențează. Acești oameni sunt în centrul abordării noastre atunci când aplicăm metoda Brandocracy pentru construcția brandurilor și dezvoltarea afacerii. Noi înțelegem că performanța unui business depinde în mod direct și de angajații săi, și de conexiunea cu acea companie.