Expertiza noastră
Construcție de Brand
Dacă te afli pe această pagină, poate ești în punctul în care te gândești să îți construiești sau redefinești brandul. Noi suntem aici, să îți dăm o mână de ajutor. Acesta este momentul potrivit să definești clar misiunea afacerii tale, ce te motivează pe tine ca antreprenor sau manager să investești timp și energie în creșterea companiei. Vorbim de motivul real din spatele tuturor acțiunilor pe care le întreprinzi, în afară de profit. Gândește-te care sunt resorturile tale interne care te fac să cauți și să găsești răspunsuri la nevoile comunității din care faci parte, la cum poți îmbunătăți viețile oamenilor din jurul tău. Este, cu siguranță, și ceea ce îi determină pe colaboratorii și angajații tăi să dea ce au mai bun pentru a-ți duce businessul la următorul nivel.
Pilonii Brandului
Alături de tine vom descoperi pilonii care stau la fundația brandului tău, ce roluri joacă în dezvoltarea și repoziționarea acestuia. Vom găsi împreună care sunt elementele care îți spun că faci ceea ce trebuie pentru companie, pentru oamenii tăi și pentru societate. Așa cum spunea și Peter Drucker: ”eficiența înseamnă să faci lucrurile cum trebuie, iar eficacitatea înseamnă să faci ceea ce trebuie”. Acest mod de a acționa ne va conduce spre o poziționare corectă de brand. Odată stabilite aceste elemente, vom putea spune povestea brandului în mod coerent și autentic.
Mesajele cheie
Vom construi mesaje clare, bine structurate pentru a comunica ”de ce-ul” brandului, scopul pentru care există. Astfel, publicul va percepe compania așa cum ea este, așa cum îți dorești să fie percepută. Iar toate acestea se vor confirma în experiența trăită prin interacțiunea cu brandul.
Procesul de Construcție de Brand - Cum construim și poziționăm un brand
Arhetipul de Brand
Începem cu analiza brandului din mai multe perspective, apelând la surse interne și externe: mesaje și campanii prezente și anterioare, poziționarea curentă față de concurență, studii privind comportamentul și feedback-ul clienților.
Stăm de vorbă cu oamenii-cheie din jurul brandului, de la CEO, acționari, directori, la echipele de Resurse Umane și Marketing, dar și cu alți factori de decizie și comunități de interese. Realizăm interviuri pentru a stabili care este viziunea comună asupra brandului și trecem totul printr-o analiză SWOT. În abordarea noastră ne preocupăm și de arhetipul de brand pe care îl luăm în considerare atunci când construim strategia. Odată ce avem informația necesară, lucrăm la livrabile și pregătim raportul.
Strategia de Brand
La finalul procesului livrăm strategia de brand ce cuprinde analiza de poziționare, ADN-ul brandului, mesajele cheie pentru publicul intern și extern, tone of voice, retorica de brand și recomandări despre cum să crești și să consolidezi brandul în concordanță cu obiectivele de business.
Identitatea vizuală a brandului
Ceea ce construim împreună este transpus într-o poziționare sau redefinire coerentă a brandului. Tot noi ne ocupăm și de identitatea vizuală a brandului și de brief-ul de comunicare a brandului către agenția de creație, coordonând implementarea direcțiilor creative.
Alte arii de expertiză
Pentru că ne dorim să îți oferim soluții personalizate, am dezvoltat o metodă integrată ce presupune module de branding și business bazate pe ariile noastre de expertiză. Drept urmare, suntem în măsură să răspundem la o varietate de situații sau contexte, prin unul sau mai multe seturi de servicii.