Corina Fraștelni
Arhitect, owner Moa Design
Cu multă ambiție și determinare, în urma cu 7 ani a deschis biroul de arhitectura Moa Design ajungând în prezent să formeze o echipa de 5 arhitecți dedicați frumosului și utilului deopotrivă.
Parcursul educațional a început cu Facultatea de management – ASE și a continuat cu Facultatea de Arhitectura Ion Mincu.
Și cum etapa de proiectare este urmată de cea de implementare, de 5 ani a pus bazele și unei firme de producție unde ralizează o parte din produsele pe care le propune. Cu astfel de resurse, multă muncă, pasiune plus o serie de parteneri de încredere, a reușit ca pentru peste 90% dintre clienții cu care colaborează să treacă de la concept, schițe și randari 3D la partea de implementare reală, împlinind dorința întregii echipe de a da viață proiectelor concepute de ei.
Proiectele numeroase din zona de retalil au dus la o specializare și o înțelegere profundă a filozofiei acestui sector de business care trebuie privit atât din perspectiva owner-ului cât și din cea a clientului și a celorlalte brand-uri prezente în anumite proiecte. Astfel, printre clienți cu nume mai sonore se află Farmacia Tei, Bebe Tei, Noodle Pack, Mado, Fryday, Popeyes, Pep pepper, Taksim, Turkish Kitchen, Chopstix, Messopotamia, Ai Sushi, Salad Box, Bioderma, Loreal, Bayer, Secom, Hartman, Ivatherm, Ad Pharma (cu toate brandurile din portofoliu), Cec Bank, Allianz Tiriac, Afideea , Marc’o Polo, Gant , Delissima Bakery, Cheesy Pasta (ultimele doua împreuna cu Salad Box și Noodle Pack fiind branduri din Cluj).
Dacă ne uităm și la câteva cifre, de exemplu, Noodle Pack este un brand crescut de Moa Design de la 2 la 36 de locații în 4 ani, punctul culminant fiind 2022 când au deschis și primul lor Drive. Provocarea maxima a fost anul 2019 cand au deschis 19 locații pentru ei, demonstrand capacitatea mare de coordonare, producție și implementare la nivelul întregii țări.
Pasiunea Corinei s-a transformat într-un job full time, dincolo de dorinta de “frumos”, scopul fiind ca în această creatie să poată realiza un concept care să aducă un plus de vizibilitate și valoare brandului, cu o implementare curată, identică cu ‘realitatea’ prezentată în conceptul realizat.
Corina se regaseste frecvent cu casca de santier pe cap, cu tableta și schitele în mână și înconjurată de echipele de specialiști implicați în proiect. Project managementul este cel mai provocator în implementarea unui proiect dar și cel mai ofertant pentru Corina. Și cu sigurantă nu întamplator, toate proiectele implementate au fost predate în termenele asumate.
Our signature
The Brandocracy concept employs a unique, integrated approach to branding: from brand building, strategic marketing, and employer branding to customer experience strategy, digital design, brand design, and business sparring partnerships, all these having in focus the business numbers and objectives.
We know very well that branding is not mainly about products, clients and competition. It is, first of all, about being different, authentic and relevant in every aspect of your business. It is why we envision the larger picture and that is how we look at brands. No matter what area of our expertise you need, we come with solutions that have a positive impact for both the company and the people.
We get to observe and work with brands in various industries, thus we understand the complexity of running a business. As knowledge integrators, we bring to our collaborations best marketing and brand positioning practices and a thorough market understanding. The aim is to support the business growth while building upon a foundation of significance.