Corina Fraștelni
ARHITECT, OWNER MOA DESIGN
Cu multă ambiție și determinare, în urma cu 7 ani a deschis biroul de arhitectura Moa Design ajungând în prezent să formeze o echipa de 5 arhitecți dedicați frumosului și utilului deopotrivă.
Parcursul educațional a început cu Facultatea de management – ASE și a continuat cu Facultatea de Arhitectura Ion Mincu.
Și cum etapa de proiectare este urmată de cea de implementare, de 5 ani a pus bazele și unei firme de producție unde ralizează o parte din produsele pe care le propune. Cu astfel de resurse, multă muncă, pasiune plus o serie de parteneri de încredere, a reușit ca pentru peste 90% dintre clienții cu care colaborează să treacă de la concept, schițe și randari 3D la partea de implementare reală, împlinind dorința întregii echipe de a da viață proiectelor concepute de ei.
Proiectele numeroase din zona de retalil au dus la o specializare și o înțelegere profundă a filozofiei acestui sector de business care trebuie privit atât din perspectiva owner-ului cât și din cea a clientului și a celorlalte brand-uri prezente în anumite proiecte. Astfel, printre clienți cu nume mai sonore se află Farmacia Tei, Bebe Tei, Noodle Pack, Mado, Fryday, Popeyes, Pep pepper, Taksim, Turkish Kitchen, Chopstix, Messopotamia, Ai Sushi, Salad Box, Bioderma, Loreal, Bayer, Secom, Hartman, Ivatherm, Ad Pharma (cu toate brandurile din portofoliu), Cec Bank, Allianz Tiriac, Afideea , Marc’o Polo, Gant , Delissima Bakery, Cheesy Pasta (ultimele doua împreuna cu Salad Box și Noodle Pack fiind branduri din Cluj).
Dacă ne uităm și la câteva cifre, de exemplu, Noodle Pack este un brand crescut de Moa Design de la 2 la 36 de locații în 4 ani, punctul culminant fiind 2022 când au deschis și primul lor Drive. Provocarea maxima a fost anul 2019 cand au deschis 19 locații pentru ei, demonstrand capacitatea mare de coordonare, producție și implementare la nivelul întregii țări.
Pasiunea Corinei s-a transformat într-un job full time, dincolo de dorinta de “frumos”, scopul fiind ca în această creatie să poată realiza un concept care să aducă un plus de vizibilitate și valoare brandului, cu o implementare curată, identică cu ‘realitatea’ prezentată în conceptul realizat.
Corina se regaseste frecvent cu casca de santier pe cap, cu tableta și schitele în mână și înconjurată de echipele de specialiști implicați în proiect. Project managementul este cel mai provocator în implementarea unui proiect dar și cel mai ofertant pentru Corina. Și cu sigurantă nu întamplator, toate proiectele implementate au fost predate în termenele asumate.
Abordarea Brandocracy
Brandocracy vine cu o abordare ce conectează obiectivele de business cu cele de branding. Este vorba de un sistem modular care permite personalizarea soluțiilor pentru companii, de la IMM-uri la corporații, dintr-o varietate de domenii: sănătate, construcții, IT, finanțe, educație, industria hotelieră și multe altele. Metoda noastră încorporează construirea și poziționarea brandului, identitatea vizuală și designul digital, strategia de marketing, luând în calcul întotdeauna experiența clientului și brandul de angajator.
Diferențierea, relevanța și autenticitatea sunt aspectele pe care ne concentrăm și pe care le urmărim și în procesul nostru de lucru. Alături de cei cu care colaborăm descoperim care sunt diferențiatorii și elementele care contează pentru antreprenori, manageri, echipele lor, clienți, parteneri și comunitățile pe care le influențează. Acești oameni sunt în centrul abordării noastre atunci când aplicăm metoda Brandocracy pentru construcția brandurilor și dezvoltarea afacerii. Noi înțelegem că performanța unui business depinde în mod direct și de angajații săi, și de conexiunea cu acea companie.