Facebook  |  LinkedIn  |  Instagram
Share
Cristian Șinca

Cristian Șinca

Senior Brand & Marketing Consultant, Brandocracy

Curios, meticulos și atent la detalii, Cristian a depășit 25 de ani petrecuți în slujba clientului pe care l-a privit, cercetat, înțeles atât din perspectiva specialistului de marketing responsabil de branduri renumite locale și internaționale, cât și din perspectiva omului de agenție care împachetează  în forme, culori, spoturi, campanii, povestea brandurilor pe care apoi le transmite către client.

Astfel, în aproape 17 ani de partea “Clientului”  a avut ocazia să propună, coordoneze, implementeze și ofere suport în campanii de produs, de imagine, rebranding, inaugurări de locații în Romania și Moldova, lansări de programe specifice diferitelor categorii de clienți, acțiuni de “Mystery Shopping”, organizări de evenimente, traininguri, fluxuri și unelte de lucru interne, lucrând îndeaproape și gestionând contracte cu diverși parteneri externi (agenții de publicitate / media, tipografii, call center, producție publicitară etc).

Trecând de partea agenției, în 8 ani și-a completat expertiza cu experiența lucrului pe zeci de branduri și campanii pe diverse categorii de clienți, de la farma la electro, de la tehnologie la food & drink, de la financiar la telefonie, automotive și imobiliare, alături de echipele de creație, producție, media cu care a lucrat.

O atenție deosebită a acordat comuncării vizuale, merchandising-ului (din 1995 cand McDonald’s intra în Romania) și experienției clientului în relația pe care o are cu brandurile în diferitele puncte de întâlnire, urmărind îmbunătățirea continuă a acesteia și construirea unei identități autentice și memorabile.

În pas cu dezvoltarea zonei digitale a marketingului, Cristian a obținut în 2013 Professional diploma in digital marketing urmând cursurile Digital Marketing Institute, Dublin iar în 2020, după anii în care dezvoltările tehnologice pe zona de marketing au fost relevante dar si obiceiurile de consum au evoluat, a obținut Digital Diploma in Professional Marketing după parcurgerea cursurilor Oxford College of Marketing, UK.

Simțul practic al lui Cristian își are rădăcinile în perioada facultății, fiind inginer – absolvent al Facultății de Automatică și Calculatoare din cadrul Universității Politehnice București, la care se adaugă competențele de business dobândite în cadrul The Open University, UK unde a obținut Professional Diploma, Business Administration.

Our signature

The Brandocracy concept employs a unique, integrated approach to branding: from brand building, strategic marketing, and employer branding to customer experience strategy, digital design, brand design, and business sparring partnerships, all these having in focus the business numbers and objectives.

We know very well that branding is not mainly about products, clients and competition. It is, first of all, about being different, authentic and relevant in every aspect of your business. It is why we envision the larger picture and that is how we look at brands. No matter what area of our expertise you need, we come with solutions that have a positive impact for both the company and the people.

We get to observe and work with brands in various industries, thus we understand the complexity of running a business. As knowledge integrators, we bring to our collaborations best marketing and brand positioning practices and a thorough market understanding. The aim is to support the business growth while building upon a foundation of significance.