Cristian Șinca
Senior Brand & Marketing Consultant, Brandocracy
Curios, meticulos și atent la detalii, Cristian a depășit 25 de ani petrecuți în slujba clientului pe care l-a privit, cercetat, înțeles atât din perspectiva specialistului de marketing responsabil de branduri renumite locale și internaționale, cât și din perspectiva omului de agenție care împachetează în forme, culori, spoturi, campanii, povestea brandurilor pe care apoi le transmite către client.
Astfel, în aproape 17 ani de partea “Clientului” a avut ocazia să propună, coordoneze, implementeze și ofere suport în campanii de produs, de imagine, rebranding, inaugurări de locații în Romania și Moldova, lansări de programe specifice diferitelor categorii de clienți, acțiuni de “Mystery Shopping”, organizări de evenimente, traininguri, fluxuri și unelte de lucru interne, lucrând îndeaproape și gestionând contracte cu diverși parteneri externi (agenții de publicitate / media, tipografii, call center, producție publicitară etc).
Trecând de partea agenției, în 8 ani și-a completat expertiza cu experiența lucrului pe zeci de branduri și campanii pe diverse categorii de clienți, de la farma la electro, de la tehnologie la food & drink, de la financiar la telefonie, automotive și imobiliare, alături de echipele de creație, producție, media cu care a lucrat.
O atenție deosebită a acordat comuncării vizuale, merchandising-ului (din 1995 cand McDonald’s intra în Romania) și experienției clientului în relația pe care o are cu brandurile în diferitele puncte de întâlnire, urmărind îmbunătățirea continuă a acesteia și construirea unei identități autentice și memorabile.
În pas cu dezvoltarea zonei digitale a marketingului, Cristian a obținut în 2013 Professional diploma in digital marketing urmând cursurile Digital Marketing Institute, Dublin iar în 2020, după anii în care dezvoltările tehnologice pe zona de marketing au fost relevante dar si obiceiurile de consum au evoluat, a obținut Digital Diploma in Professional Marketing după parcurgerea cursurilor Oxford College of Marketing, UK.
Simțul practic al lui Cristian își are rădăcinile în perioada facultății, fiind inginer – absolvent al Facultății de Automatică și Calculatoare din cadrul Universității Politehnice București, la care se adaugă competențele de business dobândite în cadrul The Open University, UK unde a obținut Professional Diploma, Business Administration.
Abordarea Brandocracy
Brandocracy vine cu o abordare ce conectează obiectivele de business cu cele de branding. Este vorba de un sistem modular care permite personalizarea soluțiilor pentru companii, de la IMM-uri la corporații, dintr-o varietate de domenii: sănătate, construcții, IT, finanțe, educație, industria hotelieră și multe altele. Metoda noastră încorporează construirea și poziționarea brandului, identitatea vizuală și designul digital, strategia de marketing, luând în calcul întotdeauna experiența clientului și brandul de angajator.
Diferențierea, relevanța și autenticitatea sunt aspectele pe care ne concentrăm și pe care le urmărim și în procesul nostru de lucru. Alături de cei cu care colaborăm descoperim care sunt diferențiatorii și elementele care contează pentru antreprenori, manageri, echipele lor, clienți, parteneri și comunitățile pe care le influențează. Acești oameni sunt în centrul abordării noastre atunci când aplicăm metoda Brandocracy pentru construcția brandurilor și dezvoltarea afacerii. Noi înțelegem că performanța unui business depinde în mod direct și de angajații săi, și de conexiunea cu acea companie.