Facebook  |  LinkedIn  |  Instagram
Share

Cristina Tudose

Marketing Strategist

Cu o experiență de peste 20 de ani în marketing, Cristina a fost direct implicată în dezvoltarea strategiilor de marketing, comunicare și PR și în implementarea acestora la nivel tactic. A coordonat numeroase proiecte de product and service marketing,  competitive intelligence, comunicare corporatistă, PR, comunicare internă, CSR etc.

În ultimii 14 ani, ea a coordonat echipe multidisciplinare care au dezvoltat și implementat campanii integrate de marketing, ce au condus la creșterea indicatorilor de brand,  au influențat pozitiv intențiile de cumpărare, au determinat creșterea satisfacției clienților. Recunoașterea succesului s-a măsurat nu numai în indicatori și cifre de vânzare, ci și în premiile obținute pentru mai multe campanii de imagine și de produs în cadrul Romanian Effie Awards, competiția care premiază eficiența în comunicare, dar și pentru proiecte de comunicare internă, în cadrul PR Awards.

În dorința de a-și extinde expertiza în domeniul marketingului digital, pentru a-și dezvolta cunoștintele de marketing strategic și abilitățile de management, Cristina a obținut în 2020 Digital Diploma in Professional Marketing la Oxford College of Marketing, partener strategic al organizației mondiale a profesioniștilor de marketing – Chartered Institute of Marketing (CIM).

Cristina este absolventă a Facultății de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică din cadrul Academiei de Studii Economice din București. În 2004 a finalizat Programul MBA Romano – Canadian, derulat de către Bucharest School of Management (ASE) în parteneriat cu University of Ottawa și HEC-Montréal.

Our signature

The Brandocracy concept employs a unique, integrated approach to branding: from brand building, strategic marketing, and employer branding to customer experience strategy, digital design, brand design, and business sparring partnerships, all these having in focus the business numbers and objectives.

We know very well that branding is not mainly about products, clients and competition. It is, first of all, about being different, authentic and relevant in every aspect of your business. It is why we envision the larger picture and that is how we look at brands. No matter what area of our expertise you need, we come with solutions that have a positive impact for both the company and the people.

We get to observe and work with brands in various industries, thus we understand the complexity of running a business. As knowledge integrators, we bring to our collaborations best marketing and brand positioning practices and a thorough market understanding. The aim is to support the business growth while building upon a foundation of significance.