Facebook  |  LinkedIn  |  Instagram
Share

Cum ajută construcția de brand sau strategia de marketing și comunicare antreprenorii să performeze în business?

Cum ajută o construcția de brand sau o strategie de marketing și comunicare antreprenorii să performeze în business, cât de bine înțeleg antreprenorii români ce beneficii atrage o poziționare corectă în piață și un mesaj autentic, dar și ce pot îmbunătăți pe viitor, sunt câteva dintre temele despre care a vorbit astăzi Anca Rarău, fondator Brandocracy, în cadrul interviului live acordat Ziarul Financiar.

Datorită modelului de business, bazat pe expertiza solidă a membrilor echipei dar și pe un stil de lucru care implică antreprenorii în construcția de brand, a strategiei de marketing, chiar din primul moment, rezultatele consultanților Brandocracy sunt vizibile și măsurabile.
Despre toate acestea, precum și răspunsuri la alte întrebări de actualitate aflați în materialele de mai jos:


ZF Live. Anca Rarău, Brandocracy: „O investiţie de marketing este recuperată în 3-6 luni, în funcţie de cât de intensă este campania de comunicare. Piaţa s-a schimbat de-a lungul timpului, companiile vin spre noi şi vor să afle cum să vândă mai bine, din ce în ce mai mulţi antreprenori români caută să îşi dezvolte partea de branding.”

Citește articolul în întregime pe Ziarul Financiar.Live: https://www.zf.ro/zf-live/zf-live-anca-rarau-brandocracy-investitie-marketing-recuperata-3-6-19883813
Dacă vrei să asculți emisiunea pe Facebook accesează link-ul următor: https://www.facebook.com/ZFLiveOficial/videos/269966227867271

Post a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *