Facebook  |  LinkedIn  |  Instagram
Share

Cum să comunicăm eficient în criză cu clienții și cu furnizorii

Anca Rarău
BRAND & MARKETING STRATEGIST
/ FOUNDER OF BRANDOCRACY

Cum să comunicăm eficient în criză cu clienții și cu furnizorii

Oamenii au supraviețuit întotdeauna acționând ca triburi, ca echipe – din vremuri imemorabile. Nu făpturile mari și puternice, izolate sau la adăpost – în caverne, trăiesc acum pe planetă, ci oamenii – cei care au știut să lupte prin forțele lor unite.

Am sumarizat ideile principale în materialul de mai jos și puteți să le citiți pe larg în articolul scris de Anca Rarău, la invitația Profit.ro👉bit.ly/comunicare-in-criza

Cum să comunicăm eficient în criză cu clienții și cu furnizorii
Cum să comunicăm eficient în criză cu clienții și cu furnizorii
Cum să comunicăm eficient în criză cu clienții și cu furnizorii
Cum să comunicăm eficient în criză cu clienții și cu furnizorii
Cum să comunicăm eficient în criză cu clienții și cu furnizorii
Cum să comunicăm eficient în criză cu clienții și cu furnizorii
Cum să comunicăm eficient în criză cu clienții și cu furnizorii
Cum să comunicăm eficient în criză cu clienții și cu furnizorii
Cum să comunicăm eficient în criză cu clienții și cu furnizorii
Cum să comunicăm eficient în criză cu clienții și cu furnizorii
Cum să comunicăm eficient în criză cu clienții și cu furnizorii

Abordarea Brandocracy

Expertiza noastră în marketing își are rădăcinile în mulți ani de coordonare a departamentelor de marketing și zeci de mii de ore de lucru cu echipe de marketing, în companii mari sau IMMuri, din arii diverse de activitate, de la firme listate pe bursă, până la new-entries pe diverse piețe. Venim cu cele mai bune practici, cunoștințe și cu ultimele tendințe din domeniu. Toate aceste elemente le integrăm într-un plan ce reunește cifrele care contează pentru companie, obiectivele de brand și oamenii.

Află aici mai multe despre procesul nostru de realizare a Strategiei de Marketing și Brand Building și cum contribuim la creșterea afacerii în concordanță cu obiectivele de business ale companiei, cu poziționarea de marketing și cu ADN-ul de brand.