Dana Claudia Chiorean
Marketing Strategist
Dana este un profesionist în marketing strategic și operațional cu mai bine de 10 ani de experiență. A dobândit expertiză lucrând în proiecte pentru diferite industrii precum turism, transporturi, curierat, sănătate și IT atât în companii mari din România, cât și în startup-uri.
De-a lungul activității sale, pe lângă construirea strategiilor de marketing, Dana a format și coordonat echipe multidisciplinare care au implementat campanii integrate de marketing. A fost, de asemenea, responsabilă și de dezvoltarea de strategii de comunicare, PR, branding, poziționare, customer experience sau digital marketing. Astfel, în peste un deceniu în marketing, Dana a planificat, organizat, implementat și monitorizat campanii de marketing ATL, BTL și online. Aceste contexte multiple i-au oferit oportunitatea să dezvolte relații puternice cu agenții de PR, publicitate, tipografii, organizatori de evenimente, companii de software development și cu alți jucători din domeniu.
În ultimii ani, Dana s-a concentrat pe zona de consultanță și strategie de digital marketing. A coordonat proiecte ce au presupus expertiza sa în marketing nu doar pentru dezvoltarea și consolidarea unor platforme online, ci și pentru crearea de produse tech.
Dana a absolvit Facultatea de Marketing și a continuat cu un Master în Strategii și Politici de Marketing în cadrul FSEGA de la Universitatea Babeș Bolyai din Cluj-Napoca. Din dorința de a-și extinde expertiza și în domeniul managementului, la începutul anului 2018 a absolvit programul de MBA în General Management din cadrul CBC România.
Abordarea Brandocracy
Brandocracy vine cu o abordare ce conectează obiectivele de business cu cele de branding. Este vorba de un sistem modular care permite personalizarea soluțiilor pentru companii, de la IMM-uri la corporații, dintr-o varietate de domenii: sănătate, construcții, IT, finanțe, educație, industria hotelieră și multe altele. Metoda noastră încorporează construirea și poziționarea brandului, identitatea vizuală și designul digital, strategia de marketing, luând în calcul întotdeauna experiența clientului și brandul de angajator.
Diferențierea, relevanța și autenticitatea sunt aspectele pe care ne concentrăm și pe care le urmărim și în procesul nostru de lucru. Alături de cei cu care colaborăm descoperim care sunt diferențiatorii și elementele care contează pentru antreprenori, manageri, echipele lor, clienți, parteneri și comunitățile pe care le influențează. Acești oameni sunt în centrul abordării noastre atunci când aplicăm metoda Brandocracy pentru construcția brandurilor și dezvoltarea afacerii. Noi înțelegem că performanța unui business depinde în mod direct și de angajații săi, și de conexiunea cu acea companie.