Expertiza noastră
Digital Design
Majoritatea conversațiilor de astăzi au loc online. Nu doar între indivizi, ci și între branduri și publicurile lor. Un brand care nu este vizibil în mediul online este puțin probabil să fie relevant și să ajungă la toate categoriile de public vizate. De aceea, Digital Designul completează construirea și corecta poziționare a unui brand.
Odată creată identitatea vizuală a brandului, o putem implementa pentru comunicarea online: website, social media, prezentări în format digital.
Pe lângă identitatea vizuală, Digital Designul urmărește două coordonate importante: Experiența Utilizatorului și Interacțiunea Utilizatorului (UX și UI). Nu este suficient ca o pagină web să arate bine. Trebuie să fie și ușor de parcurs, intuitivă, să îl facă pe vizitator să vrea să rămână și să descopere mai multe. Și aceasta face parte din experiența pe care un brand o oferă clienților. Poate reprezenta chiar un diferențiator, acel argument care înclină balanța când e vorba de o alegere.
Cum creăm Designul Digital
Începem prin a analiza publicul și cum interacționează consumatorul în mediul digital. Pe baza identității vizuale, construim templates pentru website, landing page, blog, magazin online, comunicare în social media, frameworks pentru aplicații și alte implementări.
La final, livrăm setul de șabloane digitale și un ghid de reguli de bune practici pentru a fi implementate corect. Putem, de asemenea, să organizăm și ateliere de User Experience și Customer Journey pentru a veni în sprijinul echipelor de programatori care vor implementa designul realizat în acord cu identitatea vizuală de brand.
Alte arii de expertiză
Pentru că ne dorim să îți oferim soluții personalizate, am dezvoltat o metodă integrată ce presupune module de branding și business bazate pe ariile noastre de expertiză. Drept urmare, suntem în măsură să răspundem la o varietate de situații sau contexte, prin unul sau mai multe seturi de servicii.