Cursurile Brandocracy
Digital Marketing Training
Am creat acest training bazat pe experiența noastră practică de peste 10 ani în marketing, astfel încât să poți aplica imediat și cu ușurință toate noțiunile, în compania în care lucrezi.
La finalul cursului vei avea noțiunile necesare pentru a face o strategie de digital marketing pentru industria în care activezi.
Descrierea trainingului
Acest training de Digital Marketing este structurat astfel încât la finalul cursului să ai baza și instrumentele necesare pentru o strategie de digital marketing. Modul de predare este practic, hands-on, cu exerciții live și simulări de campanii de ADS pe Facebook, Google sau LinkedIn, Social Media, Lead Generation, Web Analytics și multe altele. Vom trece împreună prin elementele de bază ale marketingului online, de la obiective, principii, până la instrumente și procese care acoperă întreg spectrul mixului de marketing (produs, promovare, preț, plasare, oameni, procese, mediul fizic). Pentru a facilita învățarea experențială, vei lucra la un proiect practic pe care îl vom derula de-a lungul acestui program educațional. Fiecare cursant va fi ghidat sa dezvolte un proiect personalizat pe propriile nevoi de învățare și cu aplicabilitate practică.
Ce vei învăța?
Vei înțelege rolul Marketingului Digital în strategia unei companii. Vom trece împreună prin întreg spectrul de roluri, procese și unelte Marcom:
- Principii de Marketing și Comunicare
- Strategia de Marketing Online și Comunicare digitală
- Tool-uri de Marketing Online și Comunicare digitală
- Modalitatea de stabilire a Indicatorilor de performanță (KPIs) pentru Digital Marketing
- Procese de Marketing și Comunicare (Branding, Internal Communications, Digital Marketing, Event Management, Content Marketing, PR, CSR)
Pentru a facilita învățarea experențială, vei lucra la un proiect practic pe care îl vom derula de-a lungul acestui program educațional. Fiecare cursant va fi ghidat sa dezvolte un proiect personalizat pe propriile nevoi de învățare și cu aplicabilitate practică.
Despre curs
Descrierea trainingului
Am creat acest training bazat pe experiența noastră practică de peste 10 ani în marketing astfel încât să poți aplica imediat și cu ușurință toate noțiunile în compania în care lucrezi. Vom trece succint prin câteva elemente de bază ale marketingului online, de la obiective, principii, până la instrumente și procese care acoperă întreg spectrul mixului de marketing.
La finalul cursului vei avea noțiunile necesare pentru a putea realiza o strategie de digital marketing pentru industria în care activezi.
Caracteristicile trainingului de Digital Marketing
- Sesiuni online de 2.5 ore de două ori pe săptămână asistate de un mentor
- Învățare încurajată și asistată de la distanță
- Noțiunile predate pot fi aplicate în industrii precum HORECA, servicii medicale, IT, educație, servicii B2B sau retail.
- Noțiunile predate conțin exemple reale și studii de caz care pot fi personalizate pe industriile cursanților
- Vei primi noțiuni pentru a planifica, dezvolta și gestiona strategii și tactici de marketing
- Simulări practice în setarea campaniilor
- Proiect final practic, personalizat pe industria ta
- Acces la toate materialele de training
- Asistență online, după finalizarea cursului oferită într-un grup de Facebook Alumni
Mod de livrare
- Sesiuni Online livrate în limba română
- Materialele vor fi în limba engleză
Cerințe preliminare
Va fi un curs aplicat de marketing online, de aceea e important ca participanții să aibă noțiuni de bază de marketing sau să fi absolvit trainingul de Marketing Basics. Materialele predate vor fi în limba engleză, la fel ca multe din noțiunile de marketing, de aceea este necesară cunoașterea limbii engleze (nivel B1 minim). E important să fii creativ, analitic, orientat către soluții și deschis la nou.
Audiența țintă
- Cei pasionați de marketing și comunicare care doresc să înțeleagă mai bine cum să unească piesele puzzle-ului digital, unde să găsească și cum să folosească informațiile existente
- Cei care profesează deja în marketing sau comunicare și doresc să se specializeze în digital marketing învățând din experiența unor experți-practicanți în domeniu
- Antreprenori sau coordonatori de activități sau/și echipe de marketing care doresc înțeleagă ce anume ar trebui să ceară propriei echipe sau de la agenția externă cu care lucrează
Rezultate
După finalizarea cursului de Digital Marketing, te vei familiariza cu instrumentele, procesele și principiile de marketing și comunicare online și:
- Vei avea cunoștiințele necesare pentru a formula, planifica și executa o strategie de marketing online cu un mix de canale potrivite pentru a atinge obiectivele de business ale companiei
- Vei ști cum ar trebui să legi strategia de marketing online de obiectivele companiei și cum să măsori rezultatele obținute
- Vei ști cum poți targeta online audiența țintă prin campanii PPC (Pay-Per-Click) prin Google Ads, Social Media, Facebook Marketing sau LinkedIn Marketing
- Vei putea construi strategii integrate folosindu-te de social media marketing, web analytics, email marketing
- Vei ști cum să analizezi cuvintele cheie, cu ce instrumente, astfel încât să crești vizibilitatea online a businessului
Lectori
Cipriana Stan
Senior Digital Strategist
Cipriana are o experiență de peste 10 ani în marketing, coordonând de-a lungul carierei numeroase proiecte în digital marketing, internal communications, lead generation…
Georgiana Iancu
Management & Marketing Strategist
Georgiana are o experiență de 15 ani în marketing și mai bine de 5 ani în management. Și-a început cariera încă din timpul facultății ca și antreprenor în propria agenție…
Curricula
I. Principii de bază în Marketing și Comunicare
- Ce este Digital Marketingul și cum este conectat la strategia de creștere a afacerii
- Mixul de marketing și cum influențează toate zonele businessului
II. Procese și instrumente de Marketing și Comunicare Online
- Branding
- Content Marketing
- Lead Generation
- PR
- CSR
- Website/Blog
- Email Marketing (intern & extern)
- Social Media
- Advertising
III. Strategia de Digital Marketing
- Ce este marketingul online?
- Cum facem corect cercetare și analiză?
- Cum analizăm competitorii?
- Cum facem o analiză SWOT?
- Cum segmentăm audiența țintă?
- Cum creăm un Buyer Persona?
- Cum definim mesajele cheie și poziționarea de brand?
- Cum definim obiectivele de marketing?
- Cum setăm indicatorii de performanță SMART pentru obiectivele de marketing online?
- Cum construim un buget de marketing online?
- Cum creăm un plan de marketing online?
IV. Digital Marketing
- Bazele Pay Per Click Advertising (Google, Facebook, LinkedIn)
- Bazele Search Engine Optimization
- Email Marketing (MailChimp)
- Bazele Google Analytics
- Cum monitorizăm activitatea și cum luăm decizii pe baza rezultatelor?
V. Marketing Professionals
- Prezentarea finală a proiectului
- Cum să susții strategia de Digital Marketing în fața factorilor de decizie din companie