Cursurile Brandocracy
Employer Branding
72% dintre liderii din lume consideră că employer brandingul are impact asupra procesului de angajare și, ceea ce e și mai important, asupra succesului unei afaceri.
Companiile pentru care am livrat cursul
Descrierea programului
Cursul de Employer Branding este creat pentru a te ajuta în dezvoltarea abilităților potrivite pentru a fi competitiv pe piața muncii și pentru a reține și atrage cei mai potriviți oameni. La finalul acestui curs vei ști mult mai bine cum poți folosi marketingul și comunicarea pentru a-ți îmbunătăți rezultatele în recrutare, angajamentul angajaților și în a-ți construi o imagine puternică de angajator.
Detaliile programului
După finalizarea cursului de Employer Branding te vei familiariza cu instrumentele, principiile și procesele de marketing și comunicare astfel încât să:
- Folosești la maxim abilitățile de branding și marketing într-un mediu de afaceri și o piață a muncii extrem de dinamice și foarte competitive;
- Construiești strategii de Employer Branding pentru o mai bună poziționare a companiei tale pe piața muncii, pentru a-ți atinge obiectivele de business și talent management;
- Creezi și administrezi campanii de Employer Branding, recrutare și employee engagement într-un mod integrat, folosind atât canale online cât și offline • Valorifici colaborarea cu echipe multifuncționale;
- Gestionezi relația de colaborare cu diferiți furnizori de servicii de marketing, comunicare și recrutare;
- Măsori performanța companiei în ceea ce privește eforturile de Employer Branding astfel încât să ai agilitate în adaptarea strategiei tale pentru a obține cele mai bune rezultate;
- Monitorizezi eforturile companiei de employer branding.
Despre program
Mod de livrare
- Sesiuni Online livrate în limba română
- Materialele vor fi în limba engleză
Cerințe preliminare
Pentru a avea parte de cea mai bună experiență e nevoie de cunoașterea limbii engleze (minim la nivel B1). Asta, ca să poți înțelege anumite materiale de studiu. Predarea se face în limba română. De asemenea, pentru a beneficia la maxim de valoarea acestui curs, ar fi de preferat ca participanții să înțeleagă conceptele de bază despre marketing și să aibă experiență de muncă în mediul de afaceri.
Audiența Țintă
- Profesioniști în resurse umane dornici să își dezvolte abilitățile și să își extindă expertiza în employer branding pentru a avea rezultate mai bune
- Profesioniști în marketing care doresc să se specializeze în Employer Branding
- Manageri care doresc să învețe noi metode pentru a putea accesa cei mai potriviți profesioniști de pe piața muncii și pentru a-și reține cei mai potriviți oameni în echipă.
Rezultate
După finalizarea cursului de Employer Branding te vei familiariza cu instrumentele, principiile și procesele de marketing și comunicare astfel încât să:
- Folosești la maxim abilitățile de branding și marketing într-un mediu de afaceri și o piață a muncii extrem de dinamice și foarte competitive
- Construiești strategii de Employer Branding pentru o mai bună poziționare a companiei tale pe piața muncii pentru a-ți atinge obiectivele de business si talent management
- Creezi și administrezi campanii de Employer Branding, recrutare și employee engagement într-un mod integrat folosind atât canale online cât și offline
- Valorifici colaborarea cu echipe multifuncționale pentru a spori valoarea
- Gestionezi relația de colaborare cu diferiți furnizori de servicii de marketing, comunicare și recrutare
- Măsori performanța companiei în ceea ce privește eforturile de Employer Branding astfel încât să ai agilitate în adaptarea strategiei tale pentru a obține cele mai bune rezultate
- Monitorizezi eforturile companiei de employer branding
Traineri
Cipriana Stan
Senior Digital Strategist
Cipriana are o experiență de peste 10 ani în marketing, coordonând de-a lungul carierei numeroase proiecte în digital marketing, internal communications, lead generation…
Georgiana Iancu
Management & Marketing Strategist
Georgiana are o experiență de 15 ani în marketing și mai bine de 5 ani în management. Și-a început cariera încă din timpul facultății ca și antreprenor în propria agenție…
Curricula
I. Bazele marketingului
- Ce este marketingul și cum contribuie la strategia de creștere a afacerii?
- Elementele mixului de marketing și cum afectează marketingul toate ariile de business
- Roluri în marketing
- Cum definim audiența țintă
- Setarea de obiective
- Stabilirea bugetului
- Planificare
II. Strategia de Employer Branding
- Ce este Employer Branding
- Cum se construiește o strategie de Employer Branding; care sunt elementele unei strategii de Employer Branding
- Cum legăm strategia de Employer Branding de obiectivele de business ale companiei
- Employer Branding și cultura organizațională
- Construirea experienței de candidat și angajat
III. Tactici de Employer Branding
- Recruitment Advertising
- Content Marketing
- Comunicare Internă
- Employee Engagement
- Digital Marketing
IV. Cum măsurăm activitățile de Employer Branding
- Indicatori de perfomanță pentru măsurarea eforturilor de Employer Branding
- Social Media & Employer Branding
- Măsurarea ROI-ului din Employer Branding