Georgiana Iancu
Management & Marketing Strategist
Georgiana are o experiență de 15 ani în marketing și mai bine de 5 ani în management, coordonând numeroase proiecte de branding, product marketing, internal communication, employer branding, corporate communication & PR, CSR și M&A communication.
Ca și consultant de management și marketing este colaborator al Brandocracy, venind cu o expertiză variată câștigată în urma carierei de manager de comunicare într-una dintre cele mai mari companii IT din Transilvania și a proiectelor de colaborare cu companii din industrii variate, precum HORECA, retail, auto și energie alternativă.
În ultimii ani s-a concetrat foarte mult pe zona de leadership, management communication și employer branding coordonând inițiative menite să îmbunătățească imaginea de bun angajator pentru a crește eficiența rezultatelor de business și pentru a atrage investitori pentru dezvoltarea companiei. Din 2015 a dezvoltat și livrat training-uri diferite de leadership, comunicare de management și cultura organizațională care să sprijine organizația și echipa de top management în obținerea obiectivelor stabilite.
Georgiana a absolvit specializarea de Marketing în cadrul FSEGA de la Universitateea Babeș Bolyai din Cluj-Napoca, are un Master în Advertising și Comunicare în cadrul FSPAC, iar în mai 2020 a absolvit programul de Executive Master Business Administration din cadrul Universității din Viena (WU Executive MBA).
Abordarea Brandocracy
Brandocracy vine cu o abordare ce conectează obiectivele de business cu cele de branding. Este vorba de un sistem modular care permite personalizarea soluțiilor pentru companii, de la IMM-uri la corporații, dintr-o varietate de domenii: sănătate, construcții, IT, finanțe, educație, industria hotelieră și multe altele. Metoda noastră încorporează construirea și poziționarea brandului, identitatea vizuală și designul digital, strategia de marketing, luând în calcul întotdeauna experiența clientului și brandul de angajator.
Diferențierea, relevanța și autenticitatea sunt aspectele pe care ne concentrăm și pe care le urmărim și în procesul nostru de lucru. Alături de cei cu care colaborăm descoperim care sunt diferențiatorii și elementele care contează pentru antreprenori, manageri, echipele lor, clienți, parteneri și comunitățile pe care le influențează. Acești oameni sunt în centrul abordării noastre atunci când aplicăm metoda Brandocracy pentru construcția brandurilor și dezvoltarea afacerii. Noi înțelegem că performanța unui business depinde în mod direct și de angajații săi, și de conexiunea cu acea companie.