Facebook  |  LinkedIn  |  Instagram
Share

GOLDRING – Chestionar BRAND DNA

Vă invităm să completați chestionarul următor. Toate datele sunt confidențiale, iar rezultatul va fi agregat într-un raport statistic la nivel de companie.

Funcția:

Field is required!
Te rugăm să selectezi varianta potrivită!

Vârsta:

Field is required!
Te rugăm să selectezi varianta potrivită!

Sex:

Field is required!
Te rugăm să selectezi varianta potrivită!

Vechime în echipa actuală a GOLDRING:

Field is required!
Te rugăm să selectezi varianta potrivită!

1. Care dintre aceste afirmații descrie cel mai bine ce face GOLDRING?

Field is required!
Te rugăm să selectezi varianta potrivită!

2. Gândește-te la realizările pe care GOLDRING le valorizează. Care dintre aceste 3 realizări importante crezi că este considerată cea mai importantă, în GOLDRING?

Field is required!
Te rugăm să selectezi varianta potrivită!

3. Care dintre aceste 3 stiluri de inovare crezi că există în cel mai natural mod în GOLDRING?

Field is required!
Te rugăm să selectezi varianta potrivită!

4. Care dintre aceste afirmații credeți că descrie cel mai bine strategia de stabilire a prețurilor?

Field is required!
Te rugăm să selectezi varianta potrivită!

5. În care dintre următoarele servicii credeți că va investi GOLDRING, cel mai probabil, în viitorul apropiat?

Field is required!
Te rugăm să selectezi varianta potrivită!

6. Care dintre aceste 3 tipuri de oameni s-ar integra cel mai bine în cultura actuală a companiei?

Field is required!
Te rugăm să selectezi varianta potrivită!

7. Pentru care dintre aceste lucruri este cel mai probabil ca ownerul companiei să fie lăudat pe piață?

Field is required!
Te rugăm să selectezi varianta potrivită!

8. Care dintre următoarele 3 propuneri de proiect are mai mari șanse să fie finanțată de echipa de management, dacă se face o propunere de către angajați / colaboratori parteneri?

Field is required!
Te rugăm să selectezi varianta potrivită!

9. Care dintre cele de mai jos este (sau poate fi) argumentul cel mai frecvent acceptat pentru a susține o idee sau o afirmație, în cadrul discuțiilor interne ale echipei GOLDRING?

Field is required!
Te rugăm să selectezi varianta potrivită!

10. Care dintre următoarele 3 afirmații descrie cel mai bine felul în care GOLDRING definește cuvântul „brand”?

Field is required!
Te rugăm să selectezi varianta potrivită!