Irina Theodoru
Senior Copywriter
Irina lucrează în comunicare de aproape două decenii, dar a început să-și exerseze mâna în scris de și mai mult timp. Deși s-a axat pe comunicare și, în special, pe crearea de texte pentru promovarea brandurilor și proiectelor, cunoștințele și experiența sa acoperă aspecte multiple a ceea ce înseamnă un business.
Irina și-a dezvoltat și exersat abilitățile de comunicator și copywriter pentru companii mici, startup-uri, corporații, dar și pentru ONG-uri sau proiecte culturale. A lucrat cu companii locale, naționale, dar și cu corporații internaționale. Ca om de comunicare, a dobândit o experiență variată în roluri de responsabil de Relații Publice și purtător de cuvânt, account manager, responsabil de comunicare, brand manager, trainer și, desigur, copywriter. Pentru că firul roșu al întregii activități profesionale a fost crearea de texte dedicate comunicării pentru diferite branduri și proiecte, și-a concentrat ultimii ani pe rolul de copywriter.
În 2014 a devenit antreprenor. Varietatea a rămas o constantă în activitatea Irinei. Oferă consultanță în comunicare și scrie texte specializate pentru domenii din cele mai diverse: educație, artă, civism, social, mediu, culinar, HoReCa, sănătate, medicină veterinară, IT, producție de mașini, servicii profesionale pentru domeniul industrial, logistică. Așa cum spune chiar ea când este întrebată despre diversitatea experienței profesionale, tocmai faptul de a fi lucrat pentru domenii atât de variate este ceea ce îi alimentează creativitatea și susține înțelegerea subiectelor. O ajută să vadă mai clar nevoile și provocările unui brand, business sau ONG, ale managerilor unei companii, echipei unui proiect sau ale categoriilor de audiență. Fiind antreprenor ea însăși, înțelege mecanismele unei afaceri, ce întrebări să pună și ce aspecte să scoată în evidență în textele sale. Mânuiește cuvintele cu naturalețe și pricepere, îmbinând creativitatea cu gândirea logică și cunoștințele de marketing și business.
Irina a absolvit Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor (FEAA) din Iași, specializarea Marketing, dar se consideră, neoficial, și absolventă de AIESEC Iași, după 4 ani de voluntariat în asociație și un internship internațional. Are un Master în Comunicare și Relații Publice în cadrul SNSPA și un MBA în Management Internațional în cadrul universităților Dauphine și Sorbonne, obținut în Paris, în 2013.
Abordarea Brandocracy
Brandocracy vine cu o abordare ce conectează obiectivele de business cu cele de branding. Este vorba de un sistem modular care permite personalizarea soluțiilor pentru companii, de la IMM-uri la corporații, dintr-o varietate de domenii: sănătate, construcții, IT, finanțe, educație, industria hotelieră și multe altele. Metoda noastră încorporează construirea și poziționarea brandului, identitatea vizuală și designul digital, strategia de marketing, luând în calcul întotdeauna experiența clientului și brandul de angajator.
Diferențierea, relevanța și autenticitatea sunt aspectele pe care ne concentrăm și pe care le urmărim și în procesul nostru de lucru. Alături de cei cu care colaborăm descoperim care sunt diferențiatorii și elementele care contează pentru antreprenori, manageri, echipele lor, clienți, parteneri și comunitățile pe care le influențează. Acești oameni sunt în centrul abordării noastre atunci când aplicăm metoda Brandocracy pentru construcția brandurilor și dezvoltarea afacerii. Noi înțelegem că performanța unui business depinde în mod direct și de angajații săi, și de conexiunea cu acea companie.