Liviu Brădean
CREATIVE DIRECTOR, OWNER LIBRA STUDIO
Absolvent al Academiei de Artă București, specializarea pictură, bursă republicană la Paris și-a extins experiența academică în calitate de asistent universitar la trei catedre ale Academiei de Artă București.
Liviu a adunat până acum peste 30 de ani de advertising, o parte petrecuți în multinaționale, pe poziții de senior art director sau de director de creație, o parte la conducerea departamentului de comunicare și relații publice al unei mari companii, iar cei mai mulți ca antreprenor, responsabil de campaniile de publicitate ale clienților.
Prin proiectele de identitate vizuală realizate cât și prin materialele aferente campaniilor de promovare, a reușit să ofere claritate, vizibilitate și notorietate brandurilor pentru care a lucrat din domenii precum bancar, farma, FMCG, automotive, imobiliare, utilități, telecom, horeca, asigurări, beauty etc, având experiență în publicitate, comunicare, strategie de brand și de produs, fotografie profesională, regie.
Liviu este cel care a câștigat pitch-ul lansat de primul mare magazin de tip DIY în România, Practiker, și le-a fost alături peste 7 ani atât în agentia DDB cât și în propria lui agentie, contribuind la construirea acestui nou concept în mentalul românilor. Colaborarea cu branduri de tipul DIY a fost continuată cu brandul McBricolage (6 ani) și Arabesque (2 ani). Pentru Orange, un alt brand renumit, Liviu a realizat primul manualul de merchandising din Romania care a stat la baza amenajării tuturor punctelor de vânzare după ce Dialog / Alo a devenit Orange, în baza procesului de rebranding-ului din care a făcut parte.
Odată cu lansarea programelor cu finantare externă, a fost responsabil de coordonarea proiectelor de informare și publicitate finanțate prin fonduri europene, fonduri de pre-aderare, fonduri Phare și Banca Mondială. A contribuit la lansarea de programe în România – Programul Național de Dezvolatre Rurală (PNDR 2007-2013), Programul Operațional Piscicol (POP 2007-2013), Programul Național de Asistență Judiciară Gratuită în România (Birourile de Consiliere pentru Cetățeni), pentru care a dezvoltat identitatea vizuală și campaniile de promovare.
Ca personalitate artistică se remarcă prin originalitatea și acuratețea pregnantă, ingeniozitatea conceptelor și ideilor de branding și prin impactul deosebit al campaniilor dezvoltate asupra publicului țintă.
Abordarea Brandocracy
Brandocracy vine cu o abordare ce conectează obiectivele de business cu cele de branding. Este vorba de un sistem modular care permite personalizarea soluțiilor pentru companii, de la IMM-uri la corporații, dintr-o varietate de domenii: sănătate, construcții, IT, finanțe, educație, industria hotelieră și multe altele. Metoda noastră încorporează construirea și poziționarea brandului, identitatea vizuală și designul digital, strategia de marketing, luând în calcul întotdeauna experiența clientului și brandul de angajator.
Diferențierea, relevanța și autenticitatea sunt aspectele pe care ne concentrăm și pe care le urmărim și în procesul nostru de lucru. Alături de cei cu care colaborăm descoperim care sunt diferențiatorii și elementele care contează pentru antreprenori, manageri, echipele lor, clienți, parteneri și comunitățile pe care le influențează. Acești oameni sunt în centrul abordării noastre atunci când aplicăm metoda Brandocracy pentru construcția brandurilor și dezvoltarea afacerii. Noi înțelegem că performanța unui business depinde în mod direct și de angajații săi, și de conexiunea cu acea companie.