Facebook  |  LinkedIn  |  Instagram
Share

Cursurile Brandocracy

Marketing Essentials

În urma absolvirii acestui curs vei dobândi abilități necesare în activitatea de marketing, pe care să le aplici ușor și imediat în contextul tău.

Marketing Basics
100% interactiv, cu exemple concrete, cu care vă confruntați în organizație

100% interactiv, cu exemple concrete, cu care vă confruntați în organizație

Personalizat profilului companiei și pregătirii participanților

Personalizat profilului companiei și pregătirii participanților

Durata: 30 ore

Durata: 30 ore

(6 săptămâni)

100% interactiv, cu exemple concrete, cu care vă confruntați în organizație

100% interactiv, cu exemple concrete, cu care vă confruntați în organizație

Personalizat profilului companiei și pregătirii participanților

Personalizat profilului companiei și pregătirii participanților

Durata: 30 ore

Durata: 30 ore

(6 săptămâni)

Cursurile Brandocracy

Ne dorim ca prin cursurile pe care le-am conceput să răspundem nevoii pe care am identificat-o la clienții noștri. Credem că nu sunt singurii care se confruntă cu provocări în implementarea strategiilor de marketing. Prin trainingurile live, 100% practice, pe care le-am gândit și testat deja în ultimii ani, integrăm și mentoratul ca parte importantă a ceea ce înseamnă Brandocracy.

Procesul de înțelegere, de acumulare și de fixare a cunoștințelor, în orice domeniu, înseamnă timp, exercițiu și aprofundare. La fel este în marketing. De aceea propunem formatul acesta, cu o serie de traininguri care se desfășoară pe parcursul a mai multor săptămâni, în sesiuni săptămânale și cu interacțiune directă în care trainerii sunt pregătiți să răspundă pe loc oricărei întrebări.

Descrierea Programului

Vei învăța bazele marketingului, de la setarea de obiective la principii și procese care acoperă întreg spectrul mixului de marketing (produs, promovare, preț, plasare, oameni, procese, mediul fizic).
La finalul acestui curs vei avea o mai bună înțelegere a modului în care poți folosi marketingul și comunicarea pentru a-ți spori rezultatele în business, ajungând cu produsele și serviciile tale la persoanele cele mai potrivite.

Testimoniale

din partea cursanților

Eu personal sunt foarte încântată și cred că nu exista o altă variantă mai potrivită atât pentru pentru mine ca om de marketing, cât și pentru compania unde lucrez, EMS Floor Group. Cursul cu Cipriana și Georgiana este realizat pentru B2B foarte profesionist și user-friendly. Structura cursului este foarte ușor de urmărit și implementat întrucât fiecare modul are exemple clare, explicate foarte coerent de traineri și care pot fi aplicate în orice tip de business. Valoarea adăugată este adusă de experiența personală a trainerilor, care sunt foarte bine pregătiți și implicati în fiecare curs și nu numai. Este super! Mult succes.

— Alina PETRICAN

Tendering & Marketing Manager, EMS Floor Group

Sunt/ am fost o clientă oarecum atipică. Așadar voi începe cu ceva foarte tipic cum ar fi să parafrazez niște cuvinte pe care le-am citit undeva: un principiu de business cu adevărat valoros este valabil și ”in everyday life”. Îmi doream de ceva vreme să fac un curs de marketing, însă nu voiam să fie orice curs de marketing. Nu voiam ceva rigid, static, în care să înveți doar niște cuvinte “corecte” și atât. Nu voiam un gol între a învăța ceva teoretic și a avea cunoștințe practice. Voiam ”real life cases”, voiam aplicabilitate imediată, voiam să fiu provocată să greșesc în siguranță, într-un mediu controlat, pentru a învăța din acele greșeli. Georgiana și Cipriana m-au învățat să observ, să pun întrebări, să caut tipare, totul pentru a veni în întâmpinarea celor care mă ascultă, în întâmpinarea audienței. Fiindcă nu vin dintr-o zonă de marketing, pentru mine a fost foarte important și faptul că am avut constant parte de feedback, ceea ce m-a ajutat să acumulez mai repede toată informația prezentată la curs.

— Dora MARIȘ

Detaliile Programului - Marketing Essentials

  • Sesiuni online de 2.5 ore de două ori pe săptămână asistate de un mentor
  • Învățare încurajată și asistată de la distanță
  • Noțiunile predate pot fi aplicate în industrii precum HORECA, servicii medicale, IT, educație, servicii B2B sau retail.
  • Noțiunile predate conțin exemple reale și studii de caz care pot fi personalizate pe industriile cursanților
  • Vei primi noțiuni pentru a planifica, dezvolta și gestiona strategii și tactici de marketing
  • Proiect final practic, personalizat pe industria ta
  • Acces la toate materialele de training
  • Asistență online, după finalizarea cursului, oferită într-un grup de Facebook Alumni
marketing-basics

Despre program

Mod de livrare

  • Sesiuni Online livrate în limba română
  • Materialele vor fi în limba engleză

Cerințe preliminare

Nu este necesar ca ai studii de marketing sau comunicare. Pentru a avea parte de cea mai bună experiență e nevoie de un nivel minim de cunoaștere a limbii engleze (minim nivel B1). Asta, ca să poți înțelege anumite materiale de studiu. Predarea se face în limba română. De asemenea, ajută dacă apreciezi creativitatea, analiza, focusul pe soluții și deschiderea către idei noi.

Audiența Țintă

  • Profesioniști care doresc să își construiască o carieră în marketing și comunicare
  • Profesioniști în marketing care vor să își dezvolte abilitățile practice
  • Manageri care doresc să înțeleagă cum poate să le aducă valoare activitatea de marketing și comunicare în atingerea obiectivelor de business
  • Antreprenori care doresc să știe cum pot folosi marketingul pentru a-și spori rezultatele și cum să își îmbunătățească colaborarea cu profesioniștii de marketing cu care colaborează

Rezultate

După finalizarea cursului de Marketing Essentials te vei familiariza cu instrumentele, principiile și procesele de marketing și comunicare astfel încât să:

  • Folosești la maxim abilitățile de marketing într-un mediu de business dinamic și foarte competitiv
  • Construiești strategii de marketing pentru o mai bună poziționare a ta și a companiei tale pe piață
  • Construiești strategii conectate la obiectivele de business ale companiei
  • Creezi și administrezi campanii în mod integrat folosind atât canale online cât și offline
  • Valorifici colaborarea cu echipe multifuncționale pentru a spori valoarea
  • Gestionezi relația de colaborare cu diferiți furnizori de servicii de marketing
  • Măsori efortul de marketing și cum se leagă el de rezultatele de business

Traineri

Cipriana Stan

Cipriana Stan

Senior Digital Strategist

Cipriana are o experiență de peste 10 ani în marketing, coordonând de-a lungul carierei numeroase proiecte în digital marketing, internal communications, lead generation…

Georgiana Iancu

Georgiana Iancu

Management & Marketing Strategist

Georgiana are o experiență de 15 ani în marketing și mai bine de 5 ani în management. Și-a început cariera încă din timpul facultății ca și antreprenor în propria agenție…

Curricula

I. Principii de marketing și comunicare

  1. Ce este marketingul și cum contribuie la strategia de creștere a afacerii?
  2. Elementele mixului de marketing și cum afectează marketingul toate ariile de business
  3. Roluri în marketing

II. Strategie de marketing și comunicare

  1. Cercetare și analiză
  2. Audiența țintă și segementarea audienței
  3. Setarea de obiective
  4. Stabilirea bugetului de marketing
  5. Planificarea de marketing

III. Procese și instrumente de marketing și comunicare

  1. Branding
  2. Employer Branding
  3. Comunicare internă
  4. Event Management
  5. Content Marketing
  6. Lead Generation
  7. PR
  8. CSR
  9. Website/Blog
  10. Email marketing
  11. Social Media

IV. Marketing Professionals

  1. Pregătire pentru obținerea unui job în marketing
  2. Coaching pentru îmbunătățirea abilităților necesare unui marketer și comunicator
  3. Pregătirea susținerii unui pitch pentru strategia de marketing

100% interactiv, cu exemple concrete, cu care vă confruntați în organizație

100% interactiv, cu exemple concrete, cu care vă confruntați în organizație

Personalizat profilului companiei și pregătirii participanților

Personalizat profilului companiei și pregătirii participanților

Durata: 30 ore

Durata: 30 ore

(6 săptămâni)

100% interactiv, cu exemple concrete, cu care vă confruntați în organizație

100% interactiv, cu exemple concrete, cu care vă confruntați în organizație

Personalizat profilului companiei și pregătirii participanților

Personalizat profilului companiei și pregătirii participanților

Durata: 30 ore (6 săptămâni)

Durata: 30 ore (6 săptămâni)

Pentru mai multe informații și pentru a cere o ofertă personalizată de training, contactează-ne completând formularul de mai jos!

Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Tipul înscrierii:
Field is required!
Field is required!
Date de facturare (opțional)
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!