Cursurile Brandocracy
Marketing Essentials
În urma absolvirii acestui curs vei dobândi abilități necesare în activitatea de marketing, pe care să le aplici ușor și imediat în contextul tău.
Cursurile Brandocracy
Ne dorim ca prin cursurile pe care le-am conceput să răspundem nevoii pe care am identificat-o la clienții noștri. Credem că nu sunt singurii care se confruntă cu provocări în implementarea strategiilor de marketing. Prin trainingurile live, 100% practice, pe care le-am gândit și testat deja în ultimii ani, integrăm și mentoratul ca parte importantă a ceea ce înseamnă Brandocracy.
Procesul de înțelegere, de acumulare și de fixare a cunoștințelor, în orice domeniu, înseamnă timp, exercițiu și aprofundare. La fel este în marketing. De aceea propunem formatul acesta, cu o serie de traininguri care se desfășoară pe parcursul a mai multor săptămâni, în sesiuni săptămânale și cu interacțiune directă în care trainerii sunt pregătiți să răspundă pe loc oricărei întrebări.
Descrierea Programului
Vei învăța bazele marketingului, de la setarea de obiective la principii și procese care acoperă întreg spectrul mixului de marketing (produs, promovare, preț, plasare, oameni, procese, mediul fizic).
La finalul acestui curs vei avea o mai bună înțelegere a modului în care poți folosi marketingul și comunicarea pentru a-ți spori rezultatele în business, ajungând cu produsele și serviciile tale la persoanele cele mai potrivite.
Testimoniale
din partea cursanților
Detaliile Programului - Marketing Essentials
- Sesiuni online de 2.5 ore de două ori pe săptămână asistate de un mentor
- Învățare încurajată și asistată de la distanță
- Noțiunile predate pot fi aplicate în industrii precum HORECA, servicii medicale, IT, educație, servicii B2B sau retail.
- Noțiunile predate conțin exemple reale și studii de caz care pot fi personalizate pe industriile cursanților
- Vei primi noțiuni pentru a planifica, dezvolta și gestiona strategii și tactici de marketing
- Proiect final practic, personalizat pe industria ta
- Acces la toate materialele de training
- Asistență online, după finalizarea cursului, oferită într-un grup de Facebook Alumni
Despre program
Mod de livrare
- Sesiuni Online livrate în limba română
- Materialele vor fi în limba engleză
Cerințe preliminare
Nu este necesar ca ai studii de marketing sau comunicare. Pentru a avea parte de cea mai bună experiență e nevoie de un nivel minim de cunoaștere a limbii engleze (minim nivel B1). Asta, ca să poți înțelege anumite materiale de studiu. Predarea se face în limba română. De asemenea, ajută dacă apreciezi creativitatea, analiza, focusul pe soluții și deschiderea către idei noi.
Audiența Țintă
- Profesioniști care doresc să își construiască o carieră în marketing și comunicare
- Profesioniști în marketing care vor să își dezvolte abilitățile practice
- Manageri care doresc să înțeleagă cum poate să le aducă valoare activitatea de marketing și comunicare în atingerea obiectivelor de business
- Antreprenori care doresc să știe cum pot folosi marketingul pentru a-și spori rezultatele și cum să își îmbunătățească colaborarea cu profesioniștii de marketing cu care colaborează
Rezultate
După finalizarea cursului de Marketing Essentials te vei familiariza cu instrumentele, principiile și procesele de marketing și comunicare astfel încât să:
- Folosești la maxim abilitățile de marketing într-un mediu de business dinamic și foarte competitiv
- Construiești strategii de marketing pentru o mai bună poziționare a ta și a companiei tale pe piață
- Construiești strategii conectate la obiectivele de business ale companiei
- Creezi și administrezi campanii în mod integrat folosind atât canale online cât și offline
- Valorifici colaborarea cu echipe multifuncționale pentru a spori valoarea
- Gestionezi relația de colaborare cu diferiți furnizori de servicii de marketing
- Măsori efortul de marketing și cum se leagă el de rezultatele de business
Traineri
Cipriana Stan
Senior Digital Strategist
Cipriana are o experiență de peste 10 ani în marketing, coordonând de-a lungul carierei numeroase proiecte în digital marketing, internal communications, lead generation…
Georgiana Iancu
Management & Marketing Strategist
Georgiana are o experiență de 15 ani în marketing și mai bine de 5 ani în management. Și-a început cariera încă din timpul facultății ca și antreprenor în propria agenție…
Curricula
I. Principii de marketing și comunicare
- Ce este marketingul și cum contribuie la strategia de creștere a afacerii?
- Elementele mixului de marketing și cum afectează marketingul toate ariile de business
- Roluri în marketing
II. Strategie de marketing și comunicare
- Cercetare și analiză
- Audiența țintă și segementarea audienței
- Setarea de obiective
- Stabilirea bugetului de marketing
- Planificarea de marketing
III. Procese și instrumente de marketing și comunicare
- Branding
- Employer Branding
- Comunicare internă
- Event Management
- Content Marketing
- Lead Generation
- PR
- CSR
- Website/Blog
- Email marketing
- Social Media
IV. Marketing Professionals
- Pregătire pentru obținerea unui job în marketing
- Coaching pentru îmbunătățirea abilităților necesare unui marketer și comunicator
- Pregătirea susținerii unui pitch pentru strategia de marketing