Clientul nostru EMS Floor Group este cea mai mare companie de pardoseli care lucrează în România cu terrazzo pe bază de rășină, având experiență internațională și numeroase proiecte în țări din Europa Centrală și de Vest. Firma a fost creată de frații Claudiu și Marius Baciu, ca rezultat al viziunii lor despre cum pot contribui prin ceea ce fac, la dezvoltarea afacerilor antreprenorilor autohtoni și internaționali – și la prosperitatea oamenilor, printr-o abordare care ține cont foarte mult de sustenabilitatea pentru mediul înconjurător.
01. Provocarea
Vizibilitate redusă în România
EMS Floor Group era cunoscut în mediul de afaceri din industria de construcții, nivel internațional, având proiecte de mare anvergură în Belgia și Luxemburg, cu performanțe notabile pe plan executional. Mai puțin cunoscută era firma în România, ceea ce însemna vizibilitate redusă în piața.
02. Soluții oferite
Conectarea obiectivelor de business cu cele de branding
Brandocracy a venit cu o abordare ce conectează obiectivele de business cu cele de branding. Este vorba despre un sistem modular care permite personalizarea soluțiilor, cu prioritizarea acțiunilor care au valențe de vector de tracțiune a rezultatelor
Construcția de brand
The Inner Why
Am descoperit împreună cu clientul menirea EMS, am definit și enunțat declarația de viziune The Inner Why , creând, astfel, fundația pe care am început să construim restul, ”how”: procesele, cultura organizațională, experiența brandului, buyer persona, cum se poate diferenția EMS de competiție, serviciile oferite etc. și ”what”: rezultatele vizate.
Strategia de marketing tip 360 grade
Pornind de la cercetarea pieței locale și internaționale, definind, în urma analizei, arhetipul de brand, având mereu în atenție obiectivele de business ale companiei și Buyer Persona, a fost realizată strategia de marketing de tip 360 grade. Aceasta a fost creată pentru fiecare Buyer Persona identificat pentru EMS Floor Group și a surprins modul în care poate fi abordat pe toate canalele relevante. Strategia de marketing a inclus și propunerea de KPIs (indicatori cheie de performanță) pentru a urmări rezultatele implementării, precum și o strategie de content marketing.
Employer of choice
Pe parcursul colaborării am descoperit una dintre prioritățile majore pentru EMS, aceea de adeveni employer of choice pe specialitatea în care activează. Astfel, acestui obiectiv i s-a acordat o importanță specială, definindu-se strategia de employer branding.
Mesaje cheie
Echipa Brandocracy a creionat mesajele cheie care vor fi integrate în mod natural în toate formele de comunicare externă și internă și în campaniile de marketing și PR. Totodată, definirea mesajelor a însemnat adaptarea speeach-ului de vânzări, a întregului tone of voice al companiei.
Durata proiectului
4
LUNI
Research, construcția de brand & livrarea strategiei de marketing
3
LUNI
Curs de marketing & employer branding, derulat in-house, personalizat pentru echipa de implementare EMS Floor Group
8
LUNI
Consultanță pentru implementare și business sparring partnership
Odată cu reconstrucția de brand, lucrăm pentru EMS Floor Group la un concept integrat pentru identitate vizuală a tuturor proiectelor derulate sub umbrela grupului. De asemenea, noul website EMS Floor Group este parte a acestui demers.
03. Web Design
emsfloorgroup.ro - Before & After