Facebook  |  LinkedIn  |  Instagram
Share
Back
Brand building Strategie de marketing Website

Strategie de marketing și brand building pentru industria medicală

  • Date: septembrie 1, 2019

  • Client: DigiRay

Scroll

Clientul nostru DigiRay este unica rețea de clinici de radiologie care furnizează ghiduri chirurgicale printate 3D pentru toate sistemele de implanturi dentare din România. Funcționând ca un One Stop Scanning Shop în imagistică și tehnică dentară, DigiRay este un real partener pentru medicii dentiști, care au acces la radiografii de înaltă rezoluție, prelucrări precise ale imaginilor, scanări intraorale și lucrări protetice, beneficiind de o expertiză multidisciplinară care înseamnă pentru medicii dentiști un diagnostic rapid, corect și rezultate predictibile ale intervențiilor. De asemenea, prin întreaga tehnologie folosită, pentru pacienți înseamnă mai mult confort și un grad redus de expunere la radiații în timpul radiografierii.

01. Provocarea

Extindere teritorială națională

DigiRay avea în plan extinderea teritorială națională, pe lângă cele 11 centre existente la momentul demarării colaborării cu Brandocracy, dar și intrarea pe noi piețe de servicii și produse. Compania nu avea o voce în comunicarea de brand, nu exista o strategie de marketing clar definită, nici vizibilitate adecvată.

02. Soluții oferite

Construcția de brand și poziționarea

01

Construcția de brand

La fel ca în majoritatea proiectelor în care lucrăm, Brandocracy a venit cu o abordare ce conectează obiectivele de business cu cele de branding. Este vorba despre un sistem modular care permite personalizarea soluțiilor, cu prioritizarea acțiunilor care au valențe de vector de tracțiune a rezultatelor.

02

Poziționarea

În prima etapă, am lucrat la construcția de brand și poziționarea de marketing, am descoperit și dezvăluit povestea brandului, menirea sa și valorile care stau la baza viitorului brand de angajator. De asemenea, am reevaluat împreună cu clientul modul în care sunt integrate serviciile oferite, am creat umbrela sub care se va face comunicarea de brand și am definit mesajele cheie și tonul vocii, venind cu recomandări concrete și aplicabile pentru consolidarea și dezvoltarea brandului DigiRay.

03. Strategia de marketing

Abordare 360 grade

În cea de-a doua etapă, a fost realizată strategia de marketing, într-o abordare 360 grade pentru fiecare Buyer Persona identificată, cuprinzând toate canalele pe care pot fi abordate. Strategia de marketing DigiRay a luat în calcul obiectivele de business, experiența clienților și, bineînțeles, conturarea brandului de angajator.

04. Suport și consultanță

Rămânem alături de clienți

Strategia avea nevoie și de o persoană capabilă să implementeze toate acțiunile de marketing, astfel încât echipa Brandocracy a oferit suport și consultanță pentru a găsi persoana potrivită pentru ambițiile companiei. Astfel, noul marketing specialist al companiei a primit și indicatorii de performanță care se doresc a fi atinși, pentru a urmări rezultatele implementării, strategia de marketing, o strategie de content marketing precum și consultanță de specialitate din partea Brandocracy, pentru punerea în practică a strategiei.

Toate acestea, pentru că noi rămânem alături de clienți dincolo de livrarea raportului de consultanță. Știm că asumarea efectelor și rezultatelor implementării strategiei este o componentă de etică, așa că lucrăm împreună ca să vedem îndeplinite obiectivele de business. Suntem ca un departament extern de marketing, în consultanță, suport pentru echipa de marketing a companiei.

– Echipa Brandocracy

05. Comunicare internă și externă

Mesaje cheie

Echipa Brandocracy a creionat mesajele cheie care sunt integrate în mod natural în toate formele de comunicare externă și internă, deopotrivă în campaniile de marketing și PR. Totodată, definirea mesajelor a însemnat atât adaptarea speeach-ului de vânzări al firmei, cât și al asistenților de radiologie din toate centrele DigiRay din țară, astfel încât toată lumea să comunice unitar, ca o singură voce.

Odată cu reconstrucția de brand, lucrăm pentru DigiRay la un concept de integrare conceptuală a laboratorului de tehnică dentară cu centrele de radiologie din țară, iar noul website este parte a acestui demers.

Durata proiectului

3

LUNI

Research, construcția de brand & livrarea strategiei de marketing

5

SĂPTĂMÂNI

Realizarea unui website modern și performant, cu tehnologii de utimă generație.

6

LUNI

Consultanță pentru implementare și business sparring partnership

06. Web Design

digiray.ro - Before & After

After

Before

Post a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *