Facebook  |  LinkedIn  |  Instagram
Share
Back
Brand building Strategie de marketing Website

Strategie de marketing și brand building pentru o companie din industria de construcții sustenabile

  • Date: septembrie 1, 2021

  • Client: GreenTAGS

  • Tags:

    GreenTAGS

Scroll

Clientul nostru, Expert Proiect, inclusiv prin intermediul proiectului Green TAGS, este pionier în România pentru zona de construcții sustenabile și energie verde, prin promovarea și implementarea de  fundații generatoare de energie regenerabilă (structuri geoenergetice), benefice pentru mediul înconjurător și societate.

Conceptul GreenTAGS înseamnă transformarea infrastructurilor clasice din beton armat (fundații, pereți de subsol, structuri de sprijin etc.) în schimbătoare de căldură pentru încălzirea și răcirea construcțiilor, păstrând nealterat rolul lor principal de rezistență. Aceste soluții asigură reduceri de costuri în implementare în comparație cu tehnologii similare precum și o serie de beneficii importante în exploatare dintre care poate cel mai important este asigurarea unei surse de energie locală ferită de fluctuațiile de prețuri la energie.

Oamenii de la GreenTAGS sunt primii pe piața din România în proiectarea de rezistență, proiectarea termică și monitorizarea structurilor geoenergetice, activitatea și pregătirea echipei fiind validate la nivel național  și  internațional.

Pe parcursul proiectului ne-am întâlnit cu experți care știu să își valorifice ideile în proiecte antreprenoriale și recunoaștem că ne-a îmbogățit cunoștințele în materie de inginerie în construcții și soluții inovatoare de captare de energie verde pentru încălzirea și răcirea clădirilor.

01. Provocarea

Structura geoenergetică este o nișă cu potențial mare de dezvoltare, dar care acum se construiește

GreenTAGS este un proiect de suflet pentru echipă, născut din Expert Proiect, companie specializată în proiectare, consultanță tehnică și expertizare în domeniul construcţiilor. GreenTAGS este totodată o translatare dinspre cercetare înspre implementare a unor tehnologii inovatoare (structurile geoenergetice) ce presupun utilizarea infrastructurilor de beton armat pentru exploatarea într-o formă sustenabilă a energiei regenerabile a pământului.

Astfel, deși structurile geoenergetice au fost, inițial, un departament în cadrul Expert Proiect, pe parcursul elaborării strategiei de marketing și brand building a luat naștere un brand de sine stătător pe care, împreună cu clientul, l-am „botezat” GreenTAGS (Green Thermal Activated Geotechnical Structures).

GreenTAGS a luat naștere într-un context favorabil, când la nivel european există o presiune crescută pentru realizarea obiectivelor europene propuse prin GreenDeal privind tranziția spre “net zero carbon emissions” până în 2050.

02. Soluții oferite

Construcția de brand & Conectarea obiectivelor de brand cu cele de business

La Brandocracy avem o abordare validată pe parcursul celor peste 20 de ani de experiență pe care îi avem, la nivel de echipă. Astfel, pe baza unui sistem modular, marca Brandocracy, am conectat obiectivele de business cu cele de branding și am personalizat soluțiile și acțiunile care au valențe de vector de tracțiune a rezultatelor.

01

Construcția de brand

Construcția de brand, poziționarea în piață a întregului portofoliu de servicii Expert Proiect, dar și recomandările ca departamentul de structuri geoenergetice pentru a deveni un brand de sine stătător au venit pe parcursul derulării colaborării, ca urmare a identificării importanței și a potențialului pe acesta care îl avea.

Prin proiectul de construcție de brand, echipa Brandocracy a reușit să evidențieze valorile și personalitatea, companiei mamă, Expert Proiect. Astfel, brandul-mamă, Expert Proiect are, practic, rolul de umbrelă pentru GreenTAGS.

Pilonii principali de comunicare pentru Expert Proiect, definirea The Inner Why, recomandările privind retorica brandului, tonul vocii, mesajele cheie, poziționarea din punctul de vedere al prețului sunt aspecte care au fost cuprinse în strategia pe care consultanții Brandocracy au realizat-o.

02

Poziționarea

Pornind de la unicitatea relevantă a afacerii, pe componentele care includ menirea, adresabilitatea, modelul de business, valorile și Brand DNA, am identificat poziționarea de piață.

Astfel, GreenTAGS este pionier în România pentru construcții sustenabile, prin propunerea unor soluții unice – fundații pentru clădiri generatoare de energie verde , benefice pentru mediul înconjurător și societate, fiind lider pe piața din România pentru aceste soluții care facilitează atingerea nivelului NZEB – Nearly Zero Energy Buildings în construcții.

03. Strategia de marketing

Abordare 360 grade

În stadiul inițial al acestui proiect, strategia de marketing a fost realizată la nivelul companiei Expert Proiect, unde, la acel moment, exista departamentul de structuri geoenergetice. Acesta s-a desprins ulterior într-un brand de sine stătător și este e astăzi GreenTAGS – un nume care s-a născut în urma sesiunilor de brainstorming cu echipa.

În cadrul strategiei a fost abordat întreg mixul de marketing, cu detalierea acțiunilor și activităților de implementat, astfel încât echipa de marketing Expert Proiect să aibă ”rețeta” prin care să ajungă la realizarea obiectivelor companiei.

Atunci când am realizat interviurile pentru avatarul de client (Buyer Persona) și am creionat profilul clienților ideali ai Expert Proiect, în funcție de tipurile de servicii oferite și am ținut cont că viitorii clienți GreenTAGS vor fi abordați distinct, pe website-ul ce urma să fie realizat tot de către echipa Brandocracy.

GreenTAGS

Echipa Expert Proiect a primit recomandări specifice legate de asociatorii de brand, asocieri cheie pe care să construiască momente și percepții pozitive despre brand în mintea clienților, pe componentele de awareness, relevanță și likeability.

De ce sunt importanți asociatorii de brand și, în general, activarea componentelor de brand printr-o strategie de marketing coerentă? Cu ajutorul acestora, firma va putea să își poziționeze și să vândă mai ușor serviciile, să creeze clienți loiali, iar în timp să crească valoarea companiei.

Strategia de marketing a inclus și modulul în care echipa Brandocracy a realizat o analiză a nevoilor audienței țintă, a trendurilor și cuvintelor cheie relevante. S-au făcut recomandări pentru strategia de content marketing, astfel încât, serviciile Expert Proiect să se indexeze pe frazele, cuvintele cheie sau subiectele de interes pentru fiecare tip de Buyer Persona.

Pe lângă cele enumerate deja, clientul a primit recomandări legate de PR, parteneriate sau digital advertising, precum și bugetele estimative, astfel încât să aibă o privire de ansamblu a implementării strategiei de tip 360 de grade.

Durata proiectului

3

LUNI

Brand Building

2

LUNI

Marketing Strategy

3

LUNI

Website Design

06. Web Design

greentags.ro

Echipa Brandocracy a lucrat alături de GreenTAGS la realizarea website-ului. Cu această ocazie, vă invităm să descoperiți, pe www.greentags.ro, ce avantaje au și cum se pot transforma fundațiile clădirilor în surse de energie verde.

Website-ul a fost creat pentru a pune în valoare proiectul GreenTAGS, ca promotor al tehnologiilor inovative și al sustenabilității în domeniul construcțiilor.

Am folosit culori calde și reci pentru a crea un website modern, care pune în balanță conceptul de energie regenerabilă, prietenoasă cu mediul, cu cel al dezvoltării continue, îndreptată spre știință și inovare.

Având ca obiectiv prezentarea unui concept relativ nou pe piața energiei regenerabile, website-ul include numeroase ilustrații explicative, care prezintă avantajele acestei tehnologii, ce poate fi aplicată în diferite domenii de construcție.

Post a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *