Facebook  |  LinkedIn  |  Instagram
Share
Back
Brand building Strategie de marketing Website

Strategie de marketing și brand building pentru un important obiectiv turistic internațional

  • Date: august 1, 2020

  • Client: Salina Turda

  • Tags:

    brandocracy, salina turda, strategie de brand building, strategie de marketing

Scroll

Clientul nostru Salina Turda este un reper turistic de anvergură internațională, fiind una dintre cele mai spectaculoase destinații din Transilvania și chiar din România, cu sute de mii de vizitatori care îi trec pragul, anual. Este unul dintre puținele obiective turistice din România incluse în celebrul ghid de călătorii Michelin, primind două stele Michelin, din maximul de trei posibile. Salina Turda este, de altfel, singura salină din România inclusă în acest ghid.

Durata proiectului

5

LUNI

Research & livrarea construcției de brand și a strategiei de marketing

3

LUNI

Realizarea unui website modern, cu design personalizat

România are obiective turistice și zone pline de atracții istorice, de artă, cu tradiții și legende care dau un “ceva” fără pereche în lume, țării noastre. Iar cadrul natural întregește în mod fericit povestea.

Proiectul pe care Brandocracy l-a realizat pentru Salina Turda îl considerăm și o contribuție de suflet la imaginea turismului românesc, un mesaj deschis, o invitație către turiștii din țară și către turiștii străini, deopotrivă.

Web Design

salinaturda.eu - Before & After

After

Before

Post a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.