Raluca Manole
Marketing Strategist
Raluca e un profesionist în marketing strategic, intern și extern, cu experiență dobândită în companii mari din România, cu know-how corporatist, dar și antreprenorial. De-a lungul celor 17 ani în marketing, și-a dezvoltat expertiza în marketing strategic și operațional în industrii precum banking, construcții, evenimente, turism și HORECA. Concomitent cu finalizarea studiilor în marketing la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj, Facultatea de Studii Economice și Gestiunea Afacerilor, s-a alăturat echipei de marketing a Băncii Transilvania unde, timp de 10 ani, a contribuit la construirea unuia dintre cele mai puternice branduri din România.
A coordonat campanii importante, preponderent pentru două linii de business – Retail / Carduri & Divizia pentru medici, cu implementare prin toate canalele de comunicare ATL&BTL, o abordare de marketing 360. Raluca Manole a avut inclusiv atribuții de coordonare a zonei de market research, în cadrul echipei marketing.
În 2013 a preluat rolul de Manager Marketing într-o companie listată la Bursa de Valori București, CEMACON, cu rolul de a construi și repoziționa brandul în piața materialelor de construcții. După 5 ani, CEMACON a devenit, dintr-un producător local de blocuri ceramice, cel de-al doilea mare competitor din piața de profil din România, cu o creștere exponențială a notorietății la nivel național, fiind poziționată ca cea mai inovatoare companie din industrie.
Începând din 2018, s-a implicat în proiecte de consultanță de marketing din industrii precum turism, evenimente, HORECA. Tot atunci, s-a alăturat echipei Brandocracy în calitate de consultant pentru proiecte care includ strategii de marketing.
Abordarea Brandocracy
Brandocracy vine cu o abordare ce conectează obiectivele de business cu cele de branding. Este vorba de un sistem modular care permite personalizarea soluțiilor pentru companii, de la IMM-uri la corporații, dintr-o varietate de domenii: sănătate, construcții, IT, finanțe, educație, industria hotelieră și multe altele. Metoda noastră încorporează construirea și poziționarea brandului, identitatea vizuală și designul digital, strategia de marketing, luând în calcul întotdeauna experiența clientului și brandul de angajator.
Diferențierea, relevanța și autenticitatea sunt aspectele pe care ne concentrăm și pe care le urmărim și în procesul nostru de lucru. Alături de cei cu care colaborăm descoperim care sunt diferențiatorii și elementele care contează pentru antreprenori, manageri, echipele lor, clienți, parteneri și comunitățile pe care le influențează. Acești oameni sunt în centrul abordării noastre atunci când aplicăm metoda Brandocracy pentru construcția brandurilor și dezvoltarea afacerii. Noi înțelegem că performanța unui business depinde în mod direct și de angajații săi, și de conexiunea cu acea companie.