Facebook  |  LinkedIn  |  Instagram
Share

ROMBAT – Chestionar BRAND DNA

Te invităm să completezi chestionarul următor. Toate datele sunt confidențiale, iar rezultatul va fi agregat într-un raport statistic la nivel de companie. Mulțumim!

Selectați aria de activitate:

Field is required!
Field is required!

Funcția:

Field is required!
Field is required!

Interacțiune

Field is required!
Field is required!

Vârsta

Field is required!
Field is required!

Sex

Field is required!
Field is required!

Vechime în firmă:

Field is required!
Field is required!

Vă rugăm să alegeți varianta pe care o considerați cea mai apropiată de ceea ce se aplică în cadrul ROMBAT în acest moment, așa cum percepeți pentru fiecare caz (întrebare) în parte.

Chestionar ADN de BRAND

1. Care dintre aceste afirmații descrie cel mai bine ce face ROMBAT?

Field is required!
Field is required!

2. Gândește-te la realizările pe care ROMBAT le valorizează. Care dintre aceste 3 realizări importante crezi că este considerată cea mai importantă, în ROMBAT?

Field is required!
Field is required!

3. Care dintre aceste 3 stiluri de inovare crezi că există în cel mai natural mod în ROMBAT?

Field is required!
Field is required!

4. Care dintre aceste afirmații crezi că descrie cel mai bine strategia de stabilire a prețurilor?

Field is required!
Field is required!

5. În care dintre următoarele servicii sau produse credeți că va investi ROMBAT, cel mai probabil, în viitorul apropiat?

Field is required!
Field is required!

6. Care dintre aceste 3 tipuri de oameni s-ar integra cel mai bine în cultura actuală a companiei?

Field is required!
Field is required!

7. Pentru care dintre aceste lucruri este cel mai probabil ca CEO-ul companiei să fie lăudat pe piață?

Field is required!
Field is required!

8. Care dintre următoarele 3 propuneri de proiect are mai mari șanse să fie finanțată de echipa de management, dacă se face o propunere de către angajați?

Field is required!
Field is required!

9. Care dintre cele de mai jos este (sau poate fi) argumentul cel mai frecvent acceptat pentru a susține o idee sau o afirmație, în cadrul discuțiilor interne ale echipei ROMBAT?

Field is required!
Field is required!

10. Care dintre următoarele 3 afirmații descrie cel mai bine felul în care ROMBAT definește cuvântul „brand”?

Field is required!
Field is required!

11. Bifați din lista de mai jos cele mai reprezentative cinci cuvinte / sintagme pentru ceea considerați că înseamnă ROMBAT pentru clienți, ce e important pentru ei:

Field is required!
Field is required!

12. Alegeți din lista de mai jos cinci cuvinte / sintagme care se potrivesc cel mai bine organizației ROMBAT:

Field is required!
Field is required!