Facebook  |  LinkedIn  |  Instagram
Share
Sandra Săndescu

Sandra Săndescu

ARHITECT, MOA DESIGN

Absolventă a Facultății de Arhitectură Ion Mincu, Sandra s-a alăturat echipei Moa Design în urmă cu 4 ani. De atunci învată, explorează, experimentează și propune idei noi zi de zi, uneori chiar și până seara târziu, contribuind la succesul clienților sub semnătura Moa Design.

Toate proiectele Sandrei au o poveste. Așa se nasc proiectele ei. Pornesc de la un rațional, o nevoie reală ce trece prin filtrul structurii ei de arhitect, al imaginaței și designului, al materialelor, culorilor și tuturor elementelor ce le aduc împreună formând un produs unic a cărui experiență de baza transcende produsul în sine.

Pasiunea pentru concepte unice se vede în randările 3D generate. Sunt viața ei. Și-a dezvoltat abilitățile tehnice și creative în acestă zonă și le generează la calitate maximă rezultând imagini foto realiste ce includ toate detaliile conceptului. Mulțumirea vine ca de obicei la final când randările 3D generate corespund cu produsul, amenajarea finală. Călătoria nu se oprește aici și bucuria de a lucra cu oameni și pentru oameni continuă. Și astfel, finalul unui proiect este începutul unei relații, un poiect aducând un altul, Sandra reușind să constriască relații bune și de durată cu toți clienții pentru care lucrează.

Este alături de Corina pe o mare parte dintre clienții biroului având astfel ocazia să descopere și să dezvolte multe branduri, explorând cu această ocazie cele mai inovatoare materiale și tehnologii, fiind la curent cu noutățile și tendințele din acest domeniu.

Abordarea Brandocracy

Brandocracy vine cu o abordare ce conectează obiectivele de business cu cele de branding. Este vorba de un sistem modular care permite personalizarea soluțiilor pentru companii, de la IMM-uri la corporații, dintr-o varietate de domenii: sănătate, construcții, IT, finanțe, educație, industria hotelieră și multe altele. Metoda noastră încorporează construirea și poziționarea brandului, identitatea vizuală și designul digital, strategia de marketing, luând în calcul întotdeauna experiența clientului și brandul de angajator.

Diferențierea, relevanța și autenticitatea sunt aspectele pe care ne concentrăm și pe care le urmărim și în procesul nostru de lucru. Alături de cei cu care colaborăm descoperim care sunt diferențiatorii și elementele care contează pentru antreprenori, manageri, echipele lor, clienți, parteneri și comunitățile pe care le influențează. Acești oameni sunt în centrul abordării noastre atunci când aplicăm metoda Brandocracy pentru construcția brandurilor și dezvoltarea afacerii. Noi înțelegem că performanța unui business depinde în mod direct și de angajații săi, și de conexiunea cu acea companie.