fbpx Scroll to top
Facebook  |  LinkedIn  |  Instagram
Share

Expertiza noastră

Strategic Marketing

Strategia de Marketing și Strategia de Business sunt surori și merg mână în mână. Dintre ele, strategia de marketing este cea care susține creșterea afacerii în concordanță cu poziționarea brandului și ADN-ul său. Iată cum: imaginează-ți că ai o grădină. Odată ce ai decis ce vrei să cultivi și să vinzi, sădești semințele potrivite. Dar numai asta nu e de ajuns să îți asigure succesul. Trebuie să ai grijă că acele plante vor crește, vor rodi și că recolta ajunge pe piață și este și cumpărată. Aici ai nevoie de o strategie de marketing care să definească ce își doresc sau așteaptă potențialii clienți, care este prețul pe care sunt dispuși să-l plătească și care sunt metodele de distribuție cele mai potrivite, totul susținut de o comunicare adecvată.

Strategia de Marketing creată de Brandocracy va lua în calcul diferențiatorii relevanți ai brandului și elementele de autenticitate. Vom recomanda o poziționare și comunicare coerente pentru publicurile companiei. De asemenea, în strategie vom integra viziunea mai largă, de ansamblu asupra afacerii, alături de direcțiile operative.

Expertiza noastră în marketing își are rădăcinile în mulți ani de coordonare a departamentelor de marketing și zeci de mii de ore de lucru cu echipe de marketing, atât în companii mari, cât și de dimensiuni medii și mici. Venim cu cele mai bune practici, cunoștințe și ultimele tendințe de pe piață. Toate aceste elemente le integrăm într-un plan ce reunește cifrele care contează, obiectivele de brand și oamenii.

Cum construim Strategia de Marketing

Începem printr-o diagnoză a situației curente: poziționarea pe piață, politica de preț, portofoliul de produse, target-urile, strategia de promovare și distribuția.

Ținând cont de concluziile analizei realizate, dar și pe baza propriei expertize, definim obiectivele și construim Strategia de Marketing. Ținem cont întotdeaua de cele mai bune practici de pe piață și ultimele tendințe din domeniu.

Strategia realizată de noi va cuprinde întotdeauna și reperele de comunicare: planul de marketing, canalele media utilizate, planificarea activităților și bugetul aferent. După ce definitivăm și livrăm strategia, consultanții Brandocracy pot să coordoneze și implementarea, lucrând alături de echipa de marketing și de agențiile implicate în proces: creație, media, PR.

Alte arii de expertiză

Pentru că ne dorim să îți oferim soluții personalizate, am dezvoltat o metodă integrată ce presupune module de branding și business bazate pe ariile noastre de expertiză. Drept urmare, suntem în măsură să răspundem la o varietate de situații sau contexte, prin unul sau mai multe seturi de servicii.