fbpx Scroll to top
Facebook  |  LinkedIn  |  Instagram
Share

Testimoniale

Clienții Brandocracy

Prin cuvintele clienților noștri

Colaborăm cu clienți din diferite industrii precum cea medicală, de IT, financiară, hotelieră, a construcțiilor, din educație, din zona culturală și multe altele. Experiența lor alături de Brandocracy spune cel mai bine ce putem noi face pentru branduri. Iată ce povestesc câțiva dintre antreprenorii și executivii care ne-au încredințat brandurile lor.

În serviciile de sănătate, experiența pacientului este foarte importantă. Iar când vorbim despre spitalizare, ea devine esențială. Am găsit în Brandocracy un partener care a împărtășit preocupările noastre pentru binele pacientului și cu o viziune atât strategică dar și aplicată. Strategia conturată pentru Spitalul Regina Maria Cluj ne va ajuta cu siguranță să oferim o experiență superioară pacienților noștri.

— Greta Redeleanu, Marketing Manager

Rețeaua privată de sănătate Regina Maria

Timp de peste 4 ani, ne-am străduit să formulăm intern o strategie de comunicare menită să transmită ideile, proiectele, valorile și serviciile pe care le oferim. Am simțit însă în tot acest timp, că ceva lipsește și că reușim să comunicăm doar parțial ceea ce ne-am dorit. Imediat după ce am început colaborarea, Anca Rarău a venit cu o metodologie prin care a extras întreg firul roșu al organizației și l-a articulat într-un mod complet și inedit. Asta ne oferă siguranță faptului că audiența target înțelege mai repede și mai bine produsele noastre. Totodată, Anca ne-a ajutat cu recomandări strategice de marketing, care s-au concretizat în avantaje de business pentru companie, în scurt timp de la implementare. Recomand metoda Brandocracy pentru orice organizație care se află încă în proces de regăsire, de reinventare și care își dorește să își dezvolte brand-ul la nivel național și de ce nu internațional.

— Răzvan Voica, co-fondator & CEO

Școala informală de IT

Am colaborat cu Brandocracy pe proiecte de marketing strategic și operațional, iar profesionalismul echipei coordonate de Anca Rarău, precum și perspectivele de dezvoltare recomandate în ceea ce privește poziționarea brandurilor din TeraPlast Group, au însemnat valoare adăugată pentru companie.

— Mirela Pop, General Manager

TeraPlast Group

Anca a fost primul director de marketing care a crezut în ideile noastre, atunci când altora le păreau naive sau insignifiante.

Dintre proiectele în care am fost implicat de-a lungul timpului, Anca a susținut și unele care aveau să devină mari, ca Jazz in the Park în Cluj, și unele care au fost create să rămână mici, ca Zilele Nordului în Botoșani.

Pentru mine asta înseamnă că Anca, înainte de a fi om de marketing, e om pur și simplu. Un om căruia îi place să înțeleagă lumea și să o să facă un pic mai bună, un om căutător de sens și de semnificație.

— Ștefan Teișanu, Director al Centrului Cultural Clujean

Co-fondator al Asociației Fapte, Președinte al Asociației Nord

Asociația Administratorilor de Fonduri a beneficiat, în proiectele de construcție și comunicare de brand, de expertiza pe care Anca Rarău – managing partner Brandocracy – a adus-o în cadrul colaborarii noastre. Apreciez în mod special valoarea adăugată pe zona de strategie, dar și implicarea în aria de coordonare operațională pe relația cu agenția de PR și cu presa.

— Jan Pricop, Executive Manager

Asociatia Administratorilor de Fonduri

Am avut bucuria de a o cunoaște recent pe Anca Rarău în cadrul training-urilor pe care le-a organizat pentru echipa Golden Tulip.

Astfel, pe lângă noțiunile specifice aprofundate în cele doua zile intense de training „Customer Experience”, Anca a dat dovadă de mult profesionalism împărtășindu-ne cu mult entuziasm și multă căldură din experiența ei. A reușit, astfel, să creeze o atmosfera extrem de propice dezvoltării echipei noastre, provocându-ne să ne depășim limitele și ajutându-ne să înțelegem și să descifrăm mult mai bine profilurile și respectiv nevoile oaspeților noștri. Și nu numai că am aflat lucuri noi despre noi înșine, dar ne-am și redescoperit unii pe alții. Așteptăm cu nerabdare să o întâlnim din nou pe Anca la urmatorul nostru training.

— Larisa Budaca, General Manager

Golden Tulip Victoria Bucharest Hotel

Am lucrat cu Anca Rarău de la Brandocracy pentru organizarea echipei și creionarea strategiei de marketing a Centrului Cultural Clujean. Anca este o adevărată profesionistă, dedicată 110% să contribuie la creșterea proiectelor în care este implicată. În toată perioada în care am colaborat, am apreciat modul structurat și inovator pe care l-a propus. Pentru mine, înainte de toate, Anca este un om extraordinar, un bun sfătuitor - cu un fel aparte care te face să te simți sigur în luarea deciziilor, începând de la strategie până la lucrurile mici care fac povestea ta diferită de altele.

— Mihaela Orosan, Marketing Manager

Centrul Cultural Clujean

După sesiuni intense de discuții cu Anca Rarău, acum îmi este mult mult mai clar DE CE am pornit la drum cu blogul, CUM și CE am de făcut pentru ca, în următorii 5 ani, cel puțin 1 din 3 români să construiască mai bine, să aibă acces la informații utile, de calitate, și mai ales să poată lua decizii corecte în realizarea propriei case.

Am fost sceptic la început cu denumirea blogului - pentru că nu îi găseam un nume relevant și mult timp am ezitat, până a pus Bogdan Darius camera pe mine zilnic, iar Anca mi-a confirmat acum că soflete.ro este despre educare și comunicare în construcții, sustenabilitate, cursuri, informații, viziune, inovație, calitateavieții, dar mai ales că e foarte bine să pui suflet în tot ce faci.

Și am înțeles acum că Brandocracy este mai ales despre FindYourWhy, despre pasiune și despre cum poți face tu mai bine tot ceea ce faci - indiferent ce este acel lucru.

— Marius Șoflete

soflete.ro

women_rally
În organizarea evenimentelor, promptitudinea și creativitatea sunt cruciale. Am găsit în Brandocracy un partener valoros în procesul de branding, care ne-a depășit așteptările și a captivat audiența proiectului nostru. Avem acum o identitate vizuală și materiale croite în acord cu valorile brandului, totul bazat pe o înțelegere în profunzime a misiunii Women Rally având totodată și o experiență deosebită ca și client.

— Laura Savu, Fondator

Women Rally