Clienții Brandocracy
Prin cuvintele clienților noștri
Colaborăm cu clienți din diferite industrii precum cea medicală, de IT, financiară, hotelieră, a construcțiilor, din educație, din zona culturală și multe altele. Experiența lor alături de Brandocracy spune cel mai bine ce putem noi face pentru branduri. Iată ce povestesc câțiva dintre antreprenorii și executivii care ne-au încredințat brandurile lor.
„Am lucrat cu echipa Brandocracy la un proiect special pe partea de comunicare, începând cu februarie 2022, și am fost foarte mulțumiți de profesionalismul și perseverența întregii echipe!”
— Marius DAN, Director General Adjunct pentru Strategia Corporativă Franklin Templeton București (administratorul Fondului Proprietatea)
„Pentru a seta direcția dezvoltării FAGURA pe termen lung, am lucrat împreună cu Brandocracy la strategia de brand, respectiv strategia de marketing, pornind de la analiza detaliată a brandului, înțelegerea comportamentelor clienților, studierea trendurilor pieței și a mișcărilor competiției.Colaborarea cu Brandocracy ne-a ajutat să transformăm această strategie într-o identitate vizuală clară și vie, care transmite valorile noastre fundamentale. Împreună, am creat un brandbook care reflectă direcția strategică a Fagura, am ajustat logo-ul și am dezvoltat o identitate vizuală ce consolidează încrederea și sprijinul pe care le oferim comunității noastre. Noile culori și elemente vizuale întăresc relația cu investitorii și antreprenorii, iar livrabilele rezultate din acest proiect ne vor fi utile mulți ani de acum înainte. De asemenea, am redefinit identitatea site-ului nostru, pentru a reflecta și mai bine valorile noastre și pentru a oferi o experiență superioară utilizatorilor. Colaborarea cu Brandocracy a fost una remarcabilă, iar rezultatele vor contribui la construirea unei comunități financiare de succes. Mulțumim echipei Brandocracy pentru profesionalism și dedicare!”
— Tudor DARIE, CEO & founder
Fagura
„În serviciile de sănătate, experiența pacientului este foarte importantă. Iar când vorbim despre spitalizare, ea devine esențială. Am găsit în Brandocracy un partener care a împărtășit preocupările noastre pentru binele pacientului și cu o viziune atât strategică dar și aplicată. Strategia conturată pentru Spitalul Regina Maria Cluj ne va ajuta cu siguranță să oferim o experiență superioară pacienților noștri.”
— Greta Redeleanu, Marketing Manager
Rețeaua privată de sănătate Regina Maria
„Colaborarea cu echipa Brandocracy m-a învățat multe despre strategie și branding. Împreună am identificat elemente cheie care au contribuit la dezvoltarea business-ului. Am fost impresionat de cunoștințele lor în marketing și de modul în care au transpus ideile în strategii concrete. Profesionalismul, dedicarea și creativitatea lor m-au convins și mă bucur pentru că am luat decizia de a lucra împreună.Recomand cu încredere și cu mare plăcere Brandocracy tuturor celor care vor să își dezvolte brandul.”
— Bogdan Panainte, Chief Executive Officer
Homplex
„Am descoperit în echipa Brandocracy oameni pasionați, profesioniști în branding și marketing, care ne-au ajutat să redescoperim valorile și ADN-ul Rombat - un brand românesc cu istorie și tradiție. A fost un proiect complex, de construcție de brand și de definire a noii poziționări, de elaborare a strategiei de marketing care susține planurile noastre de dezvoltare, viziunea și obiectivele, atât pentru piața internă, cât și pentru cea internațională.Apreciem mult susținerea primită inclusiv pentru implementarea strategiilor de branding, marketing respectiv PR, într-o colaborare care a făcut ca povestea ROMBAT - „bateria care mișcă economia” - să poată fi spusă mai departe clienților, partenerilor și colaboratorilor noștri de pretutindeni.”
— Alin Ioaneș, CEO
Rombat
„Mulțumim echipei Brandocracy pentru tot sprijinul, și cel de acum (2023), dar mai ales cel din pandemie, când am fost în postura de a lua decizii extrem de grele. Atunci decizia mea s-a bazat inclusiv pe sfaturile și suportul vostru. Esența a fost «nimeni nu e aruncat peste bord în mijlocul furtunii, mergem mai departe împreună» și se vede acum rezultatul. Avem o echipă solidă, unită ce duce Trend Furniture la următorul nivel.”
— Viorel Băltărețu, founder & owner
Trend Furniture
„Folosind măiestria, asemenea unui chirurg, Brandocracy ne-a analizat afacerea, iar apoi, împletind cunoștințele și experiența în domeniul brandingului și marketingului strategic cu metode rafinate de business, ne-au ajutat să devenim mai performanți. Am construit o relație de încredere și respect reciproc, așa cum cu toții o dorim în business. După primul an de colaborare am hotărât să continuăm împreună – credem ca aceasta este cea mai evidentă formă de apreciere a calității serviciilor prestate de Brandocracy.”
— Tiberiu Vărzar, Director General
Plasmaserv
„Timp de peste 4 ani, ne-am străduit să formulăm intern o strategie de comunicare menită să transmită ideile, proiectele, valorile și serviciile pe care le oferim. Am simțit însă în tot acest timp, că ceva lipsește și că reușim să comunicăm doar parțial ceea ce ne-am dorit. Imediat după ce am început colaborarea, Anca Rarău a venit cu o metodologie prin care a extras întreg firul roșu al organizației și l-a articulat într-un mod complet și inedit. Asta ne oferă siguranță faptului că audiența target înțelege mai repede și mai bine produsele noastre. Totodată, Anca ne-a ajutat cu recomandări strategice de marketing, care s-au concretizat în avantaje de business pentru companie, în scurt timp de la implementare. Recomand metoda Brandocracy pentru orice organizație care se află încă în proces de regăsire, de reinventare și care își dorește să își dezvolte brand-ul la nivel național și de ce nu internațional.”
— Răzvan Voica, co-fondator & CEO
Școala informală de IT
„Am colaborat cu Brandocracy pe proiecte de marketing strategic și operațional, iar profesionalismul echipei coordonate de Anca Rarău, precum și perspectivele de dezvoltare recomandate în ceea ce privește poziționarea brandurilor din TeraPlast Group, au însemnat valoare adăugată pentru companie.”
— Mirela Pop, General Manager
TeraPlast Group
„Brandocracy este, din decembrie 2019, partenerul nostru permanent datorită profesionalismului și rezultatelor proiectelor desfășurate împreună, colaborarea fiind una dragă, de suflet datorită implicării și OAMENILOR din echipă.
Am început cu procesul de rebranding, de redefinire a valorilor, construcție de brand, poziționare și identitate vizuală, am trecut prin strategia de marketing, acum lucrăm împreună la brandul de angajator. Am creat împreună noul site, identitatea brandului de medicamente AdVet, am conturat strategia de marketing pentru platforma digitală dedicată medicinei veterinare și suntem convinși că vom dezvolta aceasta relație de parteneriat.
Recomandăm această echipă minunată pentru profesionalism, experiență, creativitate și deschidere.
Mulțumim Anca, Cipriana, Georgiana, Alex!”
— Dumitru Fodor, Fondator
VETRO Solution
„Am început să lucrăm cu Anca și echipa ei în 2019 deoarece aveam nevoie de cineva care să mă ajute să definesc și să-mi verbalizez viziunea pentru DigiRay, pentru următorii ani. De asemenea, aveam nevoie de o strategie care să fie bazată pe această viziune, pe care să o implementăm intern și extern către pacienți și parteneri. Tot ce pot spune este că Brandocracy a livrat și încă livrează valoare organizației noastre, deoarece suntem încă în proces de a ne implementa strategia și de a ne realiza viziunea. ”
— Cristian Pop, Fondator & GM
DigiRay
„Am început să lucrăm cu Brandocracy în 2019 datorită nevoii de a avea o strategie în activitatea de marketing. Toate elementele brandului se reflectă în obiective și în modelul de business pe care îl construim și la care dorim să ajungem. Suntem foarte mulțumiți de rezultatele avute până în momentul de față. Drept dovadă, cu cei de la Brandocracy am construit nu doar o colaborare, ci un parteneriat care, suntem siguri, va fi pe termen lung și va genera rezultatele și satisfacțiile profesionale așteptate.
Mulțumim echipei Brandocracy pentru energia, creativitatea și munca investită în această colaborare!”
— Claudiu Baciu, Fondator
EMS Floor Group
„Asociația Administratorilor de Fonduri a beneficiat, în proiectele de construcție și comunicare de brand, de expertiza pe care Anca Rarău – managing partner Brandocracy – a adus-o în cadrul colaborarii noastre. Apreciez în mod special valoarea adăugată pe zona de strategie, dar și implicarea în aria de coordonare operațională pe relația cu agenția de PR și cu presa.”
— Jan Pricop, Executive Manager
Asociatia Administratorilor de Fonduri
„Anca a fost primul director de marketing care a crezut în ideile noastre, atunci când altora le păreau naive sau insignifiante.Dintre proiectele în care am fost implicat de-a lungul timpului, Anca a susținut și unele care aveau să devină mari, ca Jazz in the Park în Cluj, și unele care au fost create să rămână mici, ca Zilele Nordului în Botoșani.
Pentru mine asta înseamnă că Anca, înainte de a fi om de marketing, e om pur și simplu. Un om căruia îi place să înțeleagă lumea și să o să facă un pic mai bună, un om căutător de sens și de semnificație.”
— Ștefan Teișanu, Director al Centrului Cultural Clujean
Co-fondator al Asociației Fapte, Președinte al Asociației Nord
„Am avut bucuria de a o cunoaște recent pe Anca Rarău în cadrul training-urilor pe care le-a organizat pentru echipa Golden Tulip.Astfel, pe lângă noțiunile specifice aprofundate în cele doua zile intense de training „Customer Experience”, Anca a dat dovadă de mult profesionalism împărtășindu-ne cu mult entuziasm și multă căldură din experiența ei. A reușit, astfel, să creeze o atmosfera extrem de propice dezvoltării echipei noastre, provocându-ne să ne depășim limitele și ajutându-ne să înțelegem și să descifrăm mult mai bine profilurile și respectiv nevoile oaspeților noștri. Și nu numai că am aflat lucuri noi despre noi înșine, dar ne-am și redescoperit unii pe alții. Așteptăm cu nerabdare să o întâlnim din nou pe Anca la urmatorul nostru training.”
— Larisa Budaca, General Manager
Golden Tulip Victoria Bucharest Hotel
„Am lucrat cu Anca Rarău de la Brandocracy pentru organizarea echipei și creionarea strategiei de marketing a Centrului Cultural Clujean. Anca este o adevărată profesionistă, dedicată 110% să contribuie la creșterea proiectelor în care este implicată. În toată perioada în care am colaborat, am apreciat modul structurat și inovator pe care l-a propus. Pentru mine, înainte de toate, Anca este un om extraordinar, un bun sfătuitor - cu un fel aparte care te face să te simți sigur în luarea deciziilor, începând de la strategie până la lucrurile mici care fac povestea ta diferită de altele.”
— Mihaela Orosan, Marketing Manager
Centrul Cultural Clujean
„După sesiuni intense de discuții cu Anca Rarău, acum îmi este mult mult mai clar DE CE am pornit la drum cu blogul, CUM și CE am de făcut pentru ca, în următorii 5 ani, cel puțin 1 din 3 români să construiască mai bine, să aibă acces la informații utile, de calitate, și mai ales să poată lua decizii corecte în realizarea propriei case.Am fost sceptic la început cu denumirea blogului - pentru că nu îi găseam un nume relevant și mult timp am ezitat, până a pus Bogdan Darius camera pe mine zilnic, iar Anca mi-a confirmat acum că soflete.ro este despre educare și comunicare în construcții, sustenabilitate, cursuri, informații, viziune, inovație, calitateavieții, dar mai ales că e foarte bine să pui suflet în tot ce faci.
Și am înțeles acum că Brandocracy este mai ales despre Find Your Why, despre pasiune și despre cum poți face tu mai bine tot ceea ce faci - indiferent ce este acel lucru.”
— Marius Șoflete
soflete.ro
„În organizarea evenimentelor, promptitudinea și creativitatea sunt cruciale. Am găsit în Brandocracy un partener valoros în procesul de branding, care ne-a depășit așteptările și a captivat audiența proiectului nostru. Avem acum o identitate vizuală și materiale croite în acord cu valorile brandului, totul bazat pe o înțelegere în profunzime a misiunii Women Rally având totodată și o experiență deosebită ca și client.”
— Laura Savu, Fondator
Women Rally