Facebook  |  LinkedIn  |  Instagram
Share

Top 7 tendințe în design digital, pentru 2020

Alexandru Ion
SENIOR DIGITAL DESIGNER

Top 7 tendințe în design digital, pentru 2020

Un designer este mai tot timpul conectat la ultimele tendințe în materie de design grafic.

Pe tot parcursul carierei, el evoluează pentru a livra produse și servicii „proaspete”, în ton cu evoluția tehnologică și a mediului digital. Designerul își urmează cu ușurință chemarea naturală de a explora și de a descoperi stiluri noi sau readaptate. Frumusețea acestui domeniu constă chiar în această permanentă schimbarea, ce nu-ți permite „confortul” de a stagna, ci de a inova grafic folosind stiluri care uneori se întorc din trecut și se împletesc cu dinamismul lumii digitale actuale.

Te invit să aruncăm o privire peste cele mai proeminente 7 tendințe în design digital, pentru anul 2020.

 


1. Culorile pale

Culorile pale vor reprezenta întotdeauna o alegere inspirată. Acestea oferă o senzație de natural și organic, un trend tot mai mult folosit de brandurile internaționale.


2. Heavy & Bold Fonts

Dacă în anii trecuți ne foloseam de fonturile minimaliste și handwritten ca stil, a venit timpul să diversificăm acest trend, prin abordarea fonturilor mai dure și grele. Fonturile bold pot să ofere o senzație mai modernă, cu impact, subliniind puternic mesajul expus.


3. Minimalism = eficiență

De ceva vreme, am învățat să nu mai supraîncărcăm paginile web sau machetele grafice. Am realizat că dacă ne concentrăm pe esență, îi oferim utilizatorului o experiență mult mai relaxantă și plăcută de navigare prin site. Am înțeles că atunci când vrem să ocupăm primele poziții în Google, website-urile create trebuie să fie bine optimizate și să se încarce sub 5 secunde (preferabil 3 sec.). Concentrând informația putem trasforma un vizitator mult mai repede în client.


4. Spații albe. Spații goale.

Un website înghesuit nu mai reprezintă de mult o opțiune. Utilizatorii noii generații doresc să navigheze printr-un design web curat, cu multe spații între elemente. Conținutul relevant trebuie evidențiat și toate brizbrizurile înlăturate, pentru a nu distrage atenția de la ce este cu adevărat important.


5. Ilustrații abstracte

Utilizarea ilustrațiilor abstracte, în detrimentul fotografiilor stock, va oferi cu adevărat un aer modern designului/website-ului tău. Rolul unui designer este acela de a comunica informații folosindu-se de elemente vizuale. Aceste ilustrații pot transmite mult mai rapid mesajul dorit, decât printr-o fotografie stock plictisitoare. Pe deasupra, poți juca rolul unui păpușar, manevrând personajele din ilustrații exact cum dorești, mult mai ușor decât într-o ședință foto interminabilă din care cu greu poți scoate rezultatul dorit.


6. Culori în gradient

Gradientele și jocul acesta prin culori se bucură în continuare de popularitate, iar designerii găsesc tot timpul noi modalități de utilizare ale lor.


7. Fotografii desenate

Poate îți amintești din copilărie când obișnuiam să desenăm și să mâzgălim prin toate revistele care ne cădeau în mână. Cum ne distram când eram mici, lucrăm acum când suntem mari. Desenând fotografiile le facem mai interactive și le dăm o notă de originalitate.

 

Află aici mai multe despre procesul nostru de realizare a Designului Digital și cum contribuim la dezvoltarea peisajului digital al brandurilor partenere.

Abordarea Brandocracy

Expertiza noastră în marketing își are rădăcinile în mulți ani de coordonare a departamentelor de marketing și zeci de mii de ore de lucru cu echipe de marketing, în companii mari sau IMMuri, din arii diverse de activitate, de la firme listate pe bursă, până la new-entries pe diverse piețe. Venim cu cele mai bune practici, cunoștințe și cu ultimele tendințe din domeniu. Toate aceste elemente le integrăm într-un plan ce reunește cifrele care contează pentru companie, obiectivele de brand și oamenii.

Află aici mai multe despre procesul nostru de realizare a Strategiei de Marketing și Brand Building și cum contribuim la creșterea afacerii în concordanță cu obiectivele de business ale companiei, cu poziționarea de marketing și cu ADN-ul de brand.




Related posts