Facebook  |  LinkedIn  |  Instagram
Share
Mihaela Balea

Mihaela Balea

Media relations expert. Communication consultant

Mihaela are o experiență de peste 10 ani în comunicare și alți 16 în presa centrală quality&business, coordonând de-a lungul carierei numeroase proiecte media și de comunicare.

Ca expert media și consultant în comunicare, Mihaela vine cu o expertiză relevantă în analiza, construcția și implementarea strategiilor de comunicare integrate offline&online pentru companii din industrii diferite.

A realizat și implementat strategii de comunicare pentru FAN Courier, Alpha Bank România, Policolor, KLG Europe, WDP (Belgia), Kawasaki Gas&Turbine, Digi Ray, EMS Floor Group, Leader Team Broker, Atria Urban Resort,  Elsaco Botoșani, Vestra Industry, Asociația Administratorilor de Fonduri din România.

Ca expert media, a realizat proiecte speciale de comunicare de criză pentru FAN Courier, Alpha Bank România, Banca Transilvania, Policolor România și Bulgaria etc.

A creat și implementat proiecte de responsabilitate socială, premiate pentru companii precum Policolor, FAN Courier, Hartmann România.

Mihaela Balea a  urmat cursurile Facultății de Economie Generală din cadrul ASE, a absolvit Facultatea de Științe Politice, Sociologie și Relații a Universității Hyperion București, a urmat cursurile de Marketing & Management ale Business Academy.

Abordarea Brandocracy

Brandocracy vine cu o abordare ce conectează obiectivele de business cu cele de branding. Este vorba de un sistem modular care permite personalizarea soluțiilor pentru companii, de la IMM-uri la corporații, dintr-o varietate de domenii: sănătate, construcții, IT, finanțe, educație, industria hotelieră și multe altele. Metoda noastră încorporează construirea și poziționarea brandului, identitatea vizuală și designul digital, strategia de marketing, luând în calcul întotdeauna experiența clientului și brandul de angajator.

Diferențierea, relevanța și autenticitatea sunt aspectele pe care ne concentrăm și pe care le urmărim și în procesul nostru de lucru. Alături de cei cu care colaborăm descoperim care sunt diferențiatorii și elementele care contează pentru antreprenori, manageri, echipele lor, clienți, parteneri și comunitățile pe care le influențează. Acești oameni sunt în centrul abordării noastre atunci când aplicăm metoda Brandocracy pentru construcția brandurilor și dezvoltarea afacerii. Noi înțelegem că performanța unui business depinde în mod direct și de angajații săi, și de conexiunea cu acea companie.