Facebook  |  LinkedIn  |  Instagram
Share

Despre

Mai mult decât consultanță în branding. Brandocracy este un concept.

În spatele oricărui brand sunt oameni. Brandocracy este conceptul prin care aducem împreună acele persoane, percepții și decizii care dau forță unui brand. În procesul nostru integrăm obiectivele de business cu cele de brand, iar strategia de marketing o construim având permanent în focus cultura organizațională, un leadership autentic și experiența clienților.

Services

Valorile care definesc Brandocracy

Educația

Ne considerăm, la rândul nostru, responsabili pentru starea mediului economic în care activăm. Credem că acesta poate evolua doar printr-un schimb continuu de cunoștințe. De aceea suntem într-o permanentă căutare de informații și inspirație oferind, în același timp, îndrumare și exemple de bune practici. Experții noștri sunt la curent cu ultimele tendințe în business, branding și marketing. Totodată, integrăm și mentoratul ca parte importantă a ceea ce înseamnă Brandocracy. Suntem mentori atât pentru antreprenori, pentru executivi din companii mici, mijlocii sau mari, cât și pentru oameni de marketing.

Curiozitatea

La Brandocracy ne place să ne abatem de la cărările bătătorite și să decoperim noi teritorii în branding, idei și posibilități inedite pentru creșterea unei afaceri. Pornim cu mintea deschisă în explorările noastre către metode noi, ”out-of-the-box” care aduc valoare pentru clienții noștri.

Inovație

Metoda integrată Brandocracy este o abordare inovatoare în branding, ce ia în calcul toate aspectele pe care le presupun construirea și poziționarea brandului, designul de brand, strategia de marketing, experiența clientului și brandul de angajator. Inovăm, totodată, și procesul de lucru printr-o abordare ”out-of-the-box”. Înseamnă că, uneori, soluțiile noastre sunt neașteptate, dar tocmai de aceea bine adaptate la un mediu economic impredictibil.

Curajul

Provocările nu ne descurajează, ci ne motivează. Abordăm noutatea cu încredere în cunoștințele și abilitățile noastre. Nu ne ferim să ne exprimăm deschis părerea, chiar cu riscul de a spune clienților lucruri pe care nu vor să le audă, atâta timp cât este în interesul lor. Avem toleranță zero pentru orice poate compromite calitatea a ceea ce livrăm.

Autenticitatea

Soluțiile pe care le recomandăm sunt autentice, venind dintr-o înțelegere reală a nevoilor clientului. Aceasta se datorează experienței de lucru pe care echipa Brandocracy a câștigat-o lucrând în companii de mari și mici dimensiuni deopotrivă, în cadrul echipelor de marketing, brand și management. Noi nu oferim simple sfaturi generale, ci o adevărată implicare personală în procesul de formulare a direcțiilor de construcție, poziționare și creștere a brandului.

Cu o experiență în dezvoltarea brandurilor de peste 20 de ani, suntem în măsură să găsim soluții personalizate, adaptate profilelor și nevoilor diverselor companii. Așa cum în viața de zi cu zi purtăm mai multe ”pălării”, la fel și dezvoltarea unui brand necesită diferite roluri. Echipa Brandocracy are capacitatea de a îndeplini toate acele roluri care duc la cea mai potrivită direcție de creștere a brandului. Recomandările noastre sunt autentice, sădite cu pricepere, cu rădăcini în cele mai bune practici și o înțelegere profundă a pieței. Abilitatea experților noștri a fost atestată, de-a lungul anilor, și de numeroasele premii Effie câștigate alături de echipele de marketing cu care au lucrat, răsplătind eficiența campaniilor pentru brandurile coordonate.

Ne luăm rolul și munca în serios, cu răspundere. Ca antreprenori, înțelegem foarte bine provocările cu care se confruntă zilnic antreprenorii și echipele de conducere din companii. Lucrăm alături de clienții noștri, suntem adevărați parteneri. Îi însoțim în misiunea lor de a-și crește brandul și ne asigurăm că ajung cu bine la destinație. Construim sau redefinim branduri pentru startup-uri și corporații deopotrivă, cu aceeași atenție și pasiune.

Clienții Brandocracy

logouri

Echipa Brandocracy

Am învățat să construim branduri atât din interiorul unei companii, ca angajați, cât și din afara ei, ca antreprenori. Avem, astfel, avantajul de a cunoaște bine mecanismele, dar și de a veni, în același timp, cu o viziune nouă, din exterior.

Metoda noastră presupune să dezvoltăm brandurile împreună cu echipele din companii, implicând toate audiențele și comunitățile relevante pentru business. În procesul de construire a unui brand ne ghidăm după două direcții principale: implicarea și conectarea oamenilor. Astfel, ne asigurăm că obiectivele de brand le completează pe cele de business, fiecare contribuind la obținerea rezultatelor.

Anca Rarău

BRAND & MARKETING STRATEGIST / FOUNDER OF BRANDOCRACY

Alex Ion

Alexandru Ion

SENIOR DIGITAL DESIGNER

Cipriana Stan

Cipriana Stan

SENIOR DIGITAL STRATEGIST

Oltea Belciuganu

CHARTERED MARKETER

Cristina Tudose

MARKETING STRATEGIST

Georgiana Iancu

Georgiana Iancu

MANAGEMENT & MARKETING STRATEGIST

Mihaela Balea

Mihaela Balea

MEDIA RELATIONS EXPERT. COMMUNICATION CONSULTANT

Irina-Theodoru

Irina Theodoru

SENIOR COPYWRITER

Dana Claudia Chiorean

MARKETING STRATEGIST

Cristian Șinca

Cristian Șinca

SENIOR BRAND & MARKETING CONSULTANT

Corina Fraștelni

Corina Fraștelni

ARHITECT, OWNER MOA DESIGN

Sandra Săndescu

Sandra Săndescu

ARHITECT, MOA DESIGN

Liviu Bradean

Liviu Brădean

CREATIVE DIRECTOR, OWNER LIBRA STUDIO

Prin cuvintele clienților noștri

Colaborăm cu clienți din diferite industrii precum cea medicală, de IT, financiară, hotelieră, a construcțiilor, din educație, din zona culturală și multe altele. Experiența lor alături de Brandocracy spune cel mai bine ce putem noi face pentru branduri. Iată ce povestesc câțiva dintre antreprenorii și executivii care ne-au încredințat brandurile lor.

„Timp de peste 4 ani, ne-am străduit să formulăm intern o strategie de comunicare menită să transmită ideile, proiectele, valorile și serviciile pe care le oferim. Am simțit însă în tot acest timp, că ceva lipsește și că reușim să comunicăm doar parțial ceea ce ne-am dorit. Imediat după ce am început colaborarea, Anca Rarău a venit cu o metodologie prin care a extras întreg firul roșu al organizației și l-a articulat într-un mod complet și inedit. Asta ne oferă siguranță faptului că audiența target înțelege mai repede și mai bine produsele noastre. Totodată, Anca ne-a ajutat cu recomandări strategice de marketing, care s-au concretizat în avantaje de business pentru companie, în scurt timp de la implementare. Recomand metoda Brandocracy pentru orice organizație care se află încă în proces de regăsire, de reinventare și care își dorește să își dezvolte brand-ul la nivel național și de ce nu internațional.”

— Răzvan Voica, co-founder & CEO

Școala Informală de IT

Despre Brandocracy, Despre Brandocracy, Despre Brandocracy